Užtat gatvėje atsirado geradaris, pakvietęs pavėžėti užsieniečio vaidmenį prisiėmusio socialinio eksperimento autorių savo automobiliu, – tai buvo pats Lietuvos oro uostų vadovas Gediminas Almantas.
Jau komentuodamas tyrimo rezultatus, jis priminė, kad oro uostas neatsakingas už taksi verslą ir neturi galimybių išvaryti piktnaudžiaujančių vairuotojų.
Tačiau pasiūlė priemonių, kaip piktnaudžiavimą pažaboti.
„Vienas iš būdų – fiksuoti tarifą iš oro uosto į miesto zonas. Tada keleivis iš karto žinos, kiek sumokės, ir neliks būdo manipuliuoti kaina. Kitas būdas – per taksi licencijų kontrolę. Jeigu oro uostas turėtų oficialius įgaliojimus kontroliuoti čia veikiančias taksi įmones, mes pradėtume tai daryti. Dar vienas būdas – reguliuoti įvažiavimą į oro uosto teritoriją su buomu, bet tai sukeltų grūstis ir žmonių nepasitenkinimą“, – laidoje „Socialinis eksperimentas“ sakė G.Almantas.