„Šiandien turime gerą žinią, bet tai tik vienas iš mūšių ilgam ilgam kare“, – spaudos konferencijoje trečiadienį teigė R.Masiulis.
„Suveikė bendras Lenkijos, Latvijos, Lietuvos, Bulgarijos ir Vengrijos ministrų laiškas. Bet už dviejų savaičių lauksim, žiūrėsim. Mūsų tikslas yra, kad Mobilumo paketas, toks, koks yra planuojamas dabar, nepraeitų. Tikimės, kad kitame parlamente galėsime suderėti mūsų šaliai naudingesnį (paketą – BNS) ir išsaugoti darbo vietas ir verslą“, – sakė ministras.
Apie tai, kad Mobilumo paketas grąžinamas Transporto komitetui, trečiadienį feisbuke paskelbė europarlamentarė Laima Andrikienė.
Anot R.Masiulio, Mobilumo paketas, toks koks yra siūlomas dabar, turėtų negrįžtamos žalos Lietuvos vežėjams ir valstybės ekonomikai – kalbama apie 6 proc. bendrojo vidaus produkto (BVP).
Lietuvai kelia rūpestį reikalavimas periodiškai grąžinti sunkvežimius į registracijos šalį, siūlymus riboti galimybę teikti transporto paslaugas kitose šalyse, reikalavimas daryti kelių dienų pertrauką tarp kabotažo operacijų, siūlymas uždrausti vairuotojų savaitinį poilsį kabinoje – Europos kelių tinklo infrastruktūra nėra pakankamai išvystyta ir nepritaikyta tinkamam vairuotojų poilsiui.
Sausio mėnesį prieš nepalankias vežėjams nuostatas Briuselyje protestavo apie 600 vežėjų iš Bulgarijos, Rumunijos, Vengrijos, Lenkijos ir Lietuvos.