ES idėja – nemokama mėnesio kelionė traukiniu visiems aštuoniolikmečiams

Europos Sąjunga (ES) svarsto idėją visiems aštuoniolikmečiams europiečiams dalinti „InterRail“ traukinių pasus, kad jie mėnesį galėtų nemokamai keliauti Europos žemyne.
Mergina laukia traukinio
Mergina laukia traukinio / 123rf.com nuotr.

„(Europos) Komisija tvirtai palaiko idėją, kad šis klausimas turėtų būti išnagrinėtas“, – europarlamentarams pareiškė už transportą atsakinga Komisijos narė Violeta Bulc.

Anot jos, tai jaunimą paskatintų keliauti nedidelį šiltnamio efektą sukeliančių dujų kiekį išmetančiu transportu.

Traukinių pasai, kuriuos ypač mėgsta jaunuoliai, su kuprine ant pečių keliaujantys po Europą, paprastai kainuoja nuo 20 iki 400 eurų. Kaina priklauso nuo jų galiojimo trukmės ir nuo šalių, kuriose jie galioja, skaičiaus.

Visgi V.Bulc pripažino, kad norint įgyvendinti šią idėją – jauniems europiečiams dalinti nemokamus pasus – „vis dar reikia išspręsti nemažai klausimų“, įskaitant įvairių susijusių geležinkelio operatorių sutikimą.

Pasak Komisijos narės, „InterRail“ pasais kelionėms Europoje kasmet pasinaudoja apie 300 tūkst. žmonių.

Iš pradžių šie 1972 metais pasirodę traukinių pasai buvo skirti jauniems keleiviams, tačiau dabar jie jau siūlomi visoms amžiaus grupėms.

Kairiųjų europarlamentarai anksčiau yra siūlę nemokamai dalinti traukinių pasus jauniems žmonėms ir vokiečių konservatoriams atstovaujantis europarlamentaras Manfredas Weberis – Europos liaudies partijos frakcijos pirmininkas – neseniai vėl iškėlė šį pasiūlymą.

„Kai kalbame apie Europą, tai neturėtų būti susiję vien su technokratine politika, – pareiškė jis. – Tai taip pat yra susiję su žmonių suvienijimu. Turime siekti, kad jaunimas vėl imtų entuziastingai žvelgti į Europą.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis