Komisija yra nustačiusi, kad kartelyje 1999–2011 metais dalyvavo „Volkswagen“ priklausančios MAN ir „Scania“, taip pat „Daimler“, DAF, „Iveco“ ir „Volvo“.
„Sprendimas galėtų būti priimtas jau antradienį“, – pareiškė vienas iš agentūros AFP šaltinių.
Komisijos tyrimas buvo pradėtas gavus MAN pranešimą.
Komisijos atstovas spaudai atsisakė komentuoti šį pranešimą.
Komisijos tyrimas buvo pradėtas gavus MAN pranešimą. 2011 metais didžiųjų sunkvežimių gamintojų biuruose buvo atliktos kratos.
Be kainų nustatymo, kaltinimų sąraše taip pat minimas įmonių sudarytas slaptas susitarimas užvilkinti taršos mažinimo technologijos diegimą.
Šis faktas, apie kurį pirmasis pranešė britų verslo dienraštis „The Financial Times“, būtų gėdingiausias, atsižvelgiant į tai, kad pernai rugsėjį „Volkswagen“ pripažino automobiliuose su dyzeliniais varikliais diegusi taršos bandymų rezultatus klastojusią programinę įrangą.
Praėjusį mėnesį „Volvo Trucks“ su šia byla susijusius atidėjinius padidino iki 650 mln. eurų, o tai, pasak ekspertų, rodo, kad galutinis Komisijos sprendimas bus priimtas visai netrukus.
„Daimler“ dėl šios bylos dar 2014 metais atidėjo 650 mln. eurų.
MAN ir „Scania“ atidėjinių nesuformavo – manoma, kad baudos šioms grupėms bus gerokai sumažintos, nes jos pateikė svarbiausius kartelio įrodymus.
Kol kas didžiausią baudą – 1,5 mlrd. eurų – Komisija buvo skyrusi 2012 metais. Tąkart dėl kainų nustatymo, kuris tęsėsi ištisą dešimtmetį, buvo nubausti septyni televizorių ir kompiuterių ekranų gamintojai, įskaitant „LG Electronics“ ir „Philips“.