ES Bendrasis Teismas lapkričio 18 dieną atmetė „Lietuvos geležinkelių“ ieškinį, kuriuo bendrovė prašė panaikinti Europos Komisijos sprendimą skirti jai 27,873 mln. eurų baudą, tačiau atsižvelgęs į pažeidimo sunkumą ir trukmę ją sumažino iki 20,069 mln. eurų.
„Šiuo metu dar vertiname teismo argumentus. Sprendimas sumažins neigiamą įtaką bendrovei, kuri buvo padaryta buvusiai vadovybei priėmus sprendimą 2008 metais šį svarbų ruožą išardyti. „Lietuvos geležinkelių“ komanda padarė viską, kas buvo mūsų valioje – dėjome pastangas sumažinti skirtą baudą, taip pat atstatėme šį ruožą, kuriuo nuo šių metų pradžios jau vyksta reguliarus prekinių traukinių eismas“, – komentare BNS sakė „Lietuvos geležinkelių“ generalinis direktorius Mantas Bartuška.
„Taip pat labai svarbu, kad išsprendus šią problemą pavyko atstatyti gerus santykius su mūsų partneriais“, – pridūrė jis.
EK baudą „Lietuvos geležinkeliams“ skyrė 2017-ųjų spalio pradžioje. Nepaisant inicijuoto teismo proceso, „Lietuvos geležinkeliai“ 2018-ųjų sausį sumokėjo baudą, todėl teismui ją sumažinus, 7,804 mln. eurų bendrovei bus grąžinti.
2018 metais „Lietuvos geležinkeliai“ priėmė sprendimą atstatyti Rengės ruožą. 19 kilometrų ilgio ruožo atstatymo darbai baigti 2019-ųjų gruodžio pabaigoje – atstatymas kainavo apie 10 mln. eurų, darbus atliko Estijos kapitalo geležinkelių tiesimo įmonė „Vitras-S“.
Šių metų pradžioje Rengės ruožu vėl pradėjo riedėti pirmieji prekiniai traukiniai. Šiuo metu ruožu į Latviją važiuoja 8-10 traukinių per savaitę.