Pasak jo iniciatorių, pavėžėjimo paslaugų organizatoriai nenori su valstybe dalintis duomenimis vairuotojų, kurie gali vengti mokesčių. Be to, įsitikinta, kad netikrinama, ar vairuotojai nėra nusikalsti linkę asmenys, ar jų naudojami automobiliai yra techniškai tvarkingi. Visas šias ir panašias pavėžėjimo verslo spragas naujasis įstatymas turėtų panaikinti.
Tai sulaukė neigiamos šios paslaugos organizatorių reakcijos.
„Taxify“ vienas steigėjų ir vadovas Markusas Villigas oficialiu laišku kreipėsi į ekonomikos ir komunikacijų ministrę Kadri Simson, kuriuo tvirtina, jog tokio įstatymo priėmimas reikštas, kad šioje rinkoje liks tik „klasikiniai“ taksi.
„Negalima tokių paslaugų per mobiliąją programėlę organizatorius įpareigoti tikrinti vienokią ar kitokią informaciją, ieškoti nelegalios veiklos požymių“, – mano „Taxify“ vadovas.
Jo žodžiais, pavėžėjimo paslaugas teikiantys vairuotojai gali būti priversti „slėpti“ šią savo veiklą, kuri labiau prilygintina pomėgiui, nes jos paviešinimas reikštų nelyginamai brangesnį vairuotojų civilinės atsakomybės ir kasko draudimą.