„Nordic Aviation“ kol kas neturi oro operatoriaus sertifikato ir yra tik skrydžių organizatorė.
„Mes turime nuspręsti, ar esame pajėgūs konkuruoti kaip naujokai, ar verčiau turimus resursus nukreipti plėtrai kitomis kryptimis. SAS nori įsitvirtinti pas mums su Švedijos ar Danijos mokesčių mokėtojų pinigais, ir nežinia, ar mes pajėgsime su jais konkuruoti. Kol kas nežinia, ar šie SAS planai yra ilgalaikiai“, – interviu Estijos leidiniui „Eesti Paevaleht“ kalbėjo Jaanas Tammas.
„Estonian Air“ praėjusios savaitės pabaigoje nutraukus veiklą po neigiamų Europos Komisijos išvadų dėl valstybės paramos šiai skrydžių bendrovei teisėtumo, SAS suskubo pranešti, jog tuo pasinaudos, pasiūlydama skydžius iš Talino į Stokholmą, Kopenhagą ir Oslą.
Maža to, SAS, paskelbusi didžiausios per pastaruosius 15 metų plėtros planus, kviečiasi pas save „Estonian Air“ pilotus bei skrydžių palydovus, mokančius bent vieną skandinavų kalbą.
„Estonian Air“ praėjusios savaitės pabaigoje nutraukus veiklą po neigiamų Europos Komisijos išvadų dėl valstybės paramos šiai skrydžių bendrovei teisėtumo.
„Estonian Air“ vadovas Janas Palmeras pripažino, jog šiuo SAS pasiūlymu gali pasinaudoti dauguma bendrovėje dirbusių pilotų.
„Dauguma mūsų pilotų turi reikiamų įgūdžių, SAS lėktuvų parką sudaro panašūs kaip mūsų orlaiviai, todėl šis pasiūlymas yra gana viliojantis“, – BNS sakė J.Palmeras.
Veiklą lapkričio 8-ąją pradėjusi „Nordic Aviation“ skelbia, jog pradiniame veiklos etape nuomos septynis lėktuvus iš BMI, „Trade Air“, „NextJet“ ir „Carpatair“, kuriuos aptarnaus Slovėnijos bendrovė „Adria Airways“, naudojantis jos oro vežėjo sertifikatu, komercine platforma, bilietų pardavimo ir skrydžių organizavimo sistema.