Estijos „Tallink“ keleivių pirmąjį metų ketvirtį padaugėjo 2,7 karto

Didžiausia Baltijos šalyse keltų operatorė – Estijos „Tallink Grupp“ pranešė per pirmąjį šių metų ketvirtį aptarnavusi 720,3 tūkst. keleivių – 2,7 karto daugiau nei tuo pat metu pernai.
„Tallink“ keltas
„Tallink“ keltas / „Scanpix“ nuotr.
Temos: 3 Estija Verslas Keltas

Pergabenta 101,9 tūkst. vienetų krovinių, 140,4 tūkst. lengvųjų automobilių – daugiau atitinkamai 19,7 proc. ir 85,2 procento.

Vien tik kovą, palyginti su tuo pačiu praėjusių metų mėnesiu, keleivių srautai išaugo 4,3 kart iki 303,4 tūkst., lengvųjų automobilių – 2,7 karto iki 54,3 tūkst., krovinių – 20 proc. iki 37,8 tūkstančio.

„Tallink“ generalinis direktorius Paavo Nogene, pareiškęs, jog tokie rezultatai džiugina, pabrėžė, jog staigų jų augimą reikia vertinti atsižvelgiant į tai, jog prieš metus dėl COVID-19 pandemijos galiojo griežti kelionių ribojimai.

„Tallink Grupp“ teikia keltų paslaugas Baltijos jūroje, naudodama „Tallink“ ir „Silja Line“ prekės ženklus. Bendrovė turi 15 laivų, taip pat tris viešbučius Taline ir vieną Rygoje, yra „Burger King“ frančizės savininkė Baltijos valstybėse.

„Tallink“ akcijos kotiruojamos Talino biržoje ir FDR pavidalu – Helsinio biržoje. Didžiausia akcininkė yra Estijos investicijų bendrovė „Infortar“, kuriai priklauso 40 proc. akcijų paketas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų