Bauda įmonėms, kurios kaltinamos kainų nustatymu ir slaptu susitarimu dėl naujos išmetamųjų teršalų kontrolės įrangos diegimo vilkinimo, gali būti nustatyta per kelias artimiausias savaites, rašo leidinys, cituojantis informuotus šaltinius.
Jų teigimu, bauda gali būti didesnė negu rekordinė 1,4 mlrd. eurų bauda, kuri buvo skirta 2012 metais už kineskopų kainų nustatymą. Šešių dominuojančių Europos sunkvežimių gamintojų veiklos tyrimas apėmė 1997–2011 metų laikotarpį.
Pagal ES taisykles karteliams skiriamos baudos gali sudaryti iki 10 proc. jų pasaulinių įplaukų, o tai reiškia, kad bendra bauda šiems sunkvežimių gamintojams galėtų sudaryti iki 10,7 mlrd. eurų, rašo leidinys, kurį cituoja agentūra „Bloomberg“.
Pasak „The Financial Times“, DAF galimoms baudoms jau yra atidėjusi 945 mln. JAV dolerių, „Daimler“ parengė 672 mln. JAV dolerių, „Iveco“ – 500 mln. JAV dolerių, o „Volvo“ – 444 mln. JAV dolerių. Apie kartelį pranešusi MAN baudų turėtų išvengti, o „Volkswagen“ padalinys „Scania“ lėšų baudai dar nėra atidėjęs.