FAA administratorius Steve'as Dicksonas teigė, kad įsakymas reiškia, jog greičiausiai dalis modelio „Boeing 777“ orlaivių bus nutupdyti.
Po to, kai šeštadienį „Boeing 777“ variklis sugedo netrukus po skrydžio iš Denverio pradžios, S.Dicksonas konsultavosi su savo aviacijos saugos ekspertų komanda.
„Nurodžiau jiems išleisti nepaprastąją tinkamumo naudojimui patikrinimo direktyvą, reikalaujančią nedelsiant pradėti arba paspartinti „Boeing 777“, kuriuose įrengti tam tikri „Pratt & Whitney PW4000“ varikliai, patikrinimus“, – sakoma S.Dicksono pranešime, paskelbtame socialiniame tinkle „Twitter“.
Vaizdo įraše, padarytame į Denverį grįžtančiame orlaivyje, kuriuo skrido 231 keleivis ir 10 įgulos narių, matyti užsidegęs „Boeing 777-200“ sparnas ir klibantis dešinysis variklis be dangčio.
Apie sužeistuosius lėktuve ar ant žemės nepranešta.
S.Dicksonas teigė, kad išankstinė saugos duomenų apžvalga parodė, kad reikia papildomai patikrinti reaktyvinio variklio ventiliatoriaus mentes.
„Remdamiesi pradine informacija, padarėme išvadą, kad reikėtų sutrumpinti tuščiavidurių ventiliatorių menčių, kurios yra unikalios šiam variklio modeliui ir naudojamo tik lėktuvuose „Boeing 777“, patikros intervalą“, – pareiškė S.Dicksonas.
Jis pridūrė, kad FAA pareigūnai sekmadienio vakarą susitiko su „Pratt & Whitney“ ir „Boeing“ atstovais.
Skrydis UA328 vyko iš Denverio į Honolulu, kai netrukus po pakilimo įvyko variklio gedimas.
Denverio priemiesčio Brumfildo gyventojai aptiko didelių lėktuvo gabalų, įskaitant milžinišką apskritą metalo gabalą, kuris nukrito į vieno gyventojo kiemą.
Pilotams pavyko sėkmingai apsukti lėktuvą į Denverį.