Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Gaisras Atlanto vandenyne dreifuojančiame krovininiame laive nurimo

Gaisras, įsiplieskęs automobilius gabenančiame laive netoli Azorų salų šiaurinėje Atlanto dalyje, jau nurimo, antradienį pranešė vienas Portugalijos jūrų laivyno pareigūnas.
„Felicity Ace“ laivas
„Felicity Ace“ laivas / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.
Temos: 2 Gaisras Laivas

Didžiulis su Panamos vėliava plaukiojantis laivas „Felicity Ace“ turėtų būti nuvilktas į Bahamų salas.

Liepsnos laive prie Portugalijai priklausančių Azorų salų siautė šešias dienas. Portugalijos oro pajėgų sraigtasparnis praėjusią savaitę evakavo 22 įgulos narius ir paliko 200 metrų ilgio laiką dreifuoti jūroje.

Du vilkikai su gaisrų gesinimo įranga vandeniu laisto laivo korpusą, kad jį atvėsintų, sakė Ortos uosto Fajalyje viršininkas Joao Manuelis Mendesas Cabecasas.

Iki savaitės pabaigos turėtų atplaukti dar du vilkikai, sakė jis naujienų agentūrai „The Associated Press“.

Pasak uosto viršininko, gaisro laisve priežastys nežinomos. Įtariama, kad jo priežastys gali būti susiję su ličio akumuliatoriais elektromobiliuose, šiuo laivu gabentuose iš Vokietijos į JAV.

„Iš to, ką mums sakė kapitonas, laive buvo daug elektromobilių ir neelektrinių automobilių“, – sakė jis.

J.Mendeso Cabecaso teigimu, gaisras kilo krovinių denyje, kur buvo transporto priemonės, tačiau suveikus signalizacijai dūmų jau buvo per daug, kad būtų galima suprasti, kur kilo gaisras.

Antradienį liepsnų laive iš išorės nesimatė, laivas stovi stabiliai, sakė jis. Gelbėtojų įgula tikisi trečiadienį patekti į laivą ir prijungti vilkimo lyną.

Vokietijos automobilių gamintoja „Volkswagen Group“ patvirtino, kad laive buvo gabenamos jos pagamintos transporto priemonės, tačiau daugiau informacijos nepateikė.

Pasak J.Mendeso Cabecaso, Portugalijos pareigūnai nesusipažino su šio laivo krovinių deklaracija ir nežino, kiek ir kokių automobilių buvo laive.

„Felicity Ace“ gali gabenti daugiau nei 17 tūkst. tonų krovinį. Paprastai į transporto priemonių gabenimui skirtus laivus turinčius keletą denių, telpa tūkstančiai automobilių.

Ortos uosto viršininkas patikino, kad šiuo metu taršos grėsmės nėra. Laivo korpusą vėsinantis vanduo nėra nukreiptas į laivo vidų, kad nuotekos nuo ličio akumuliatorių nepatektų į jūrą.

Laive buvo 2 tūkst. tonų kuro ir 2 tūkst. tonų tepalų.

Meteorologinės sąlygos rajone, esančiame už 350 km į pietus nuo Azorų salų, yra geros, bangavimas nesiekia 2 metrų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai