„Vilnius išliks sostinės oro uostas, su didžiausiu skrydžių skaičiumi, brangiausia infrastruktūra ir paslaugomis oro bendrovėms bei keleiviams.
Kaunui šiame segmente nėra prasmės veikti, nes nei oro bendrovės jį renkasi, nei mes dirbtinai galėtume sukurti jų srautą. Kaune dėmesys turi būti nukreiptas į kitą sritį. Kaune yra puiki infrastruktūra pigių skrydžių bendrovėms, ji turi būti panaudojama maksimaliai pagal esamą pajėgumą, tačiau artimiausiu metu neplanuojama jos daugiau plėsti“, – interviu „Verslo žinioms“ sakė G.Almantas.
Anot jo, Kaune daugiausia dėmesio turėtų būti skiriama lėktuvų techninei priežiūrai. G.Almantas teigė, kad iš bendrovių sulaukia signalų, jog šios norėtų plėsti šią veiklą Kaune.