„Kodėl Vilniuje turime daug pigių skrydžių bendrovių? Nes čia buvo sukurtos tokios sąlygos, kurios mažai skiriasi nuo Kauno. Vilniuje paklausa yra didesnė, čia pritraukiama daugiau keleivių. Kadangi kainų skirtumas nedidelis, akivaizdu, kad oro bendrovės renkasi skirsti ten, kur paklausa didesnė. Tik pastebimas kainų skirtumas yra tinkama priemonė siekiant perorientuoti veiklos modelį ir motyvaciją iš vieno oro uosto į kitą. Taip diferencijuodami kainas planuojame formuoti strategiją nuo 2016-ųjų. Tada baigiasi pagrindinių žemų kainų skrydžių vežėjų sutartys Vilniuje“, – apie būsimus veiksmus kalba G.Almantas.
Pasak jo, derybos su oro bendrovėmis dėl sutarčių pratęsimo prasidės jau kitąmet ir tai vėliau gali gerokai pakeisti skrydžių tvarkaraščius.