Geležinkelininkai šnairuoja į solidų „Orlen Lietuva“ pelną

Naftos perdirbimo įmonei „Orlen Lietuva“ paskelbus apie šiais metais uždirbtą solidų pelną, sukruto „Lietuvos geležinkeliai“. Valstybinė įmonė suskubo pranešti, kad lenkų valdoma gamykla tebėra skolinga 36 mln. eurų.
Šalies transporto infrastruktūros modernizavimas.
Šalies transporto infrastruktūros modernizavimas.

„Orlen Lietuva“ paskelbė per 9 šių metų mėnesius uždirbus 142 mln. JAV dolerių. Lietuvoje bei aplinkinėse šalyse auga degalų vartojimas, todėl palankios maržos bendrovei leido uždirbti daugiau.

Tačiau naftininkai pranešime nepamiršo paminėti, kad „bendrovė nuolat susiduria su neigiamomis aukštų logistikos kaštų pasekmėmis“. Dėl išardyto ir niekaip nepataisomo Rengės geležinkelio ruožo bendrovei „Orlen Lietuva“ naftą tenka vežti aplinkiniu keliu, todėl „Lietuvos geležinkeliai“ kaltinami tyčia netaisantys ruožo, dėl to „Orlen Lietuva“ yra pasiskundę ir Europos Komisijai.

„Lietuvos geležinkeliai“ savo ruožtu penktadienį pranešė, kad „Orlen Lietuva“ įsiskolinimai ir toliau auga, o geležinkelio ruožų remontui tenka skirti dideles sumas pinigų.

Todėl nutarta remontuoti pagrindinę geležinkelio arteriją į Klaipėdos uostą, o linijoje nutraukti eismą 6 dienoms. Traukinių eismas bus nukreiptas alternatyviu aplinkkeliu Radviliškis–Pagėgiai–Klaipėda. „Šį aplinkkelį buvo būtina suremontuoti, nes jo būklė neleido užtikrinti saugumo esant intensyviam eismui“, – skelbia „Lietuvos geležinkeliai“.

Suremontuotu aplinkkeliu nuo spalio 24 d. bus nukreipiami traukiniai į Klaipėdos uostą. Juo bus gabenami ir „Orlen Lietuva“ kroviniai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis