„Geriausia investicija“: vyras už 265 tūkst. eurų nusipirko skrydžių bilietą visam gyvenimui

1990 m. Tomas Stukeris iš „United Airlines“ už 290 tūkst. JAV dolerių (265 tūkst. eurų) nusipirko skrydžio bilietą visam gyvenimui. Nuo to laiko jis nuskrido 23 mln. mylių (36 mln. km) ir šį pirkinį vadina „geriausia investicija“ savo gyvenime, rašo „Business insider“.
„United Airlines“ orlaivis
„United Airlines“ orlaivis / 123RF.com nuotr.

Tomas Stukeris nėra tipiškas lėktuvų keleivis.

Nors daugelis keliautojų su pasigėrėjimu pasakoja apie viešnagę prabangiuose kurortuose ir pirmos klasės vietas, kurias jie užsisakė už oro linijų mylias, T.Stukeris yra atskira klasė.

Vyras yra automobilių pardavimo konsultantas iš Naujojo Džersio, kuris yra nuskridęs 36 milijonus kilometrų mylių, t. y. daugiau nei bet kuris kitas asmuo istorijoje.

1990 m. oro bendrovė „United Airlines“ paskelbė, kad už 290 000 JAV dolerių galima įsigyti bilietą visam gyvenimui, ir T.Stukeris greitai pasinaudojo šiuo pasiūlymu.

Dabar, praėjus 33 metams, T.Stukeris dažnai mėgaujasi savo vieta 1B sėdynėje.

Vyras „Post“ pasakojo, kad skrisdamas iš Niuarko į San Franciską, o paskui į Bankoką ir Dubajų jis 12 dienų iš eilės praleido tik lankydamasis oro uostų poilsio kambariuose.

„Geriausia mano gyvenimo investicija“, – sakė jis.

T.Stukeris teigė, kad anksti suprato, jog dažnai skrendančių keleivių mylios – tai ne tik būdas gauti daugiau skrydžių. Jis taip pat pardavinėjo ir keitė mylias su kitais.

„Post“ jis pasakojo, kad kartą pasinaudojęs myliomis gavo tiek dovanų kortelių, kad galėjo suremontuoti savo brolio namą – pasak „Post“, „United“ jau nebesuteikia tokių leidimų savo keleiviams.

Prieš kelerius metus jis netgi laimėjo aukcioną – pasiūlė 451 000 mylių – kad galėtų svečiuotis viename NBC serialo „Seinfeldas“ epizode.

T.Stukeris laikraščiui „Post“ sakė, kad su žmona aplankė 100 šalių ir praleido daugiau kaip 120 „medaus mėnesių“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis