Norvegijos portalo frifagbevegelse.no teigimu, Sognės ir Fjurdanės apygardos teismas bylą pradės nagrinėti balandžio 4 dieną.
Anot Norvegijos pareigūnų, „Girteka“ ir jos antrinė įmonė „Girmeta“ ne kartą vykdė kabotažą Norvegijoje, pažeisdamos šios veiklos taisykles. „Girtekai“ pareikšti kaltinimai dėl vienuolikos nelegalaus vežimo Norvegijoje atvejų 2019-2020 metais.
Pasak „Girtekos“ rinkodaros ir komunikacijos skyriaus vadovo Simono Bartkaus, bendrovė tikisi, kad Norvegijos teismai išaiškins, kaip tokių pervežimų dokumentai turi būti tinkamai sutvarkyti.
„Mes labai pozityviai žiūrime į artėjantį ginčą teisme, nes tikime, jog baudos buvo išrašytos neteisingai už vykdytus tarptautinius, o ne kabotažinius pervežimus. (...) Skirtos baudos yra santykinai nedidelės, tačiau jas ginčijame siekdami įvesti daugiau skaidrumo ir aiškumo į mums svarbią Norvegijos rinką“, – komentare BNS tvirtino S.Bartkus.
„Mes toliau vykdome veiklą šioje šalyje ir vykdome įsipareigojimus savo klientams ir partneriams, nepaisant, kaip baigsis ši byla“, – pridūrė jis.
Anot S. Bartkaus, „Girteka Logistics“ pagrindinė veikla yra tarptautiniai pervežimai Europoje, tačiau kai kuriais atvejais, kai vietos taisyklės leidžia, bendrovė savo vilkikais vykdo ir vietinius pervežimus, dar vadinamus kabotažu.
„Dėl ypatingos Norvegijos šalies geografijos labai dažnai išsikrovimo vietos yra šalies pietuose, o pasikrovimo vietos šalies šiaurėje. Dėl šios priežasties, kad nevažinėtų vietos keliais tušti, dažnai mūsų vilkikai vykdo ir kabotažinius pervežimus Norvegijos viduje užtikrindami svarbių produktų ir prekių tiekimą“, – aiškino S.Bartkus.
Jis pripažino, kad „Girmetos“ vilkikai buvo nubausti už neteisingus kabotažinių pervežimų dokumentus.
„Mes dėjome pastangas išsiaiškinti, kaip šie pervežimai turėtų būti tinkamai dokumentuoti padidinant ir pačios pervežimų rinkos Norvegijoje skaidrumą“, – tvirtino S. Bartkus.
Anot frifagbevegelse.no, „Girteka“ nustatytais atvejais negalėjo pateikti įrodymų, kad jai leidžiama vykdyti vidaus vežimus Norvegijoje.