„Girteka“ nori būti „žaliausia“ transporto bendrovė, ir elektriniai sunkvežimiai yra ateitis“, – pranešime spaudai cituojamas įmonės generalinis direktorius Edvardas Liachovičius.
Kiek įmonei atsiėjo sunkvežimis, kada jis išriedės į kelią, bendrovė neatskleidė. Jo kainos kol kas neatskleidžia ir pati „Tesla“.
Bendrovės komunikacijos vadovas Kristianas Kaasas Mortensenas 15min aiškino, kad nežino, kiek turės sumokėti už vilkiką.
„Tiesą sakant, mes patys dar nežinome galutinės kainos. Taip pat ir to, kiek kainuos atsivežti šį nuostabų vilkiką į Europą. Iki šiol mes už jį turėjome sumokėti 5 tūkst. eurų užstatą", – 15min sakė jis.
Jis pasakojo, kad „Girteka“ ateityje planuoja įsigyti ir daugiau tokių vilkikų, nes elektromobiliai esanti ateitis.
K.K.Mortenseno teigimu, į kelią „Girtekos“ logotipu pažymėtas „Tesla“ elektrinis vilkikas išriedėti galėtų jau po 2–3 metų.
„Mes tikimės, kad elektriniai „Tesla“ vilkikai galės važinėti visoje Europoje, ir, žinoma, Lietuvoje“, – 15min sakė jis.
Lietuvoje tokių sunkvežimių bus ir daugiau
Penktadienį popiet Vladas Lašas savo feisbuko profilyje pranešė, kad taip pat užsakė „Tesla“ elektrinį sunkvežimį bendrovės UPS įgaliotai atstovei Lietuvoje UAB „Skubios siuntos“.
Viena įkrova – 800 km
Los Andžele, JAV, ketvirtadienio vakarą (ankstus penktadienio rytas Lietuvos laiku) susirinkusiai tūkstantinei smalsuolių miniai vilkiką pristatė pats Elonas Muskas, „Tesla Motors“ vadovas.
36 t sveriantį krovinį vežantis amerikiečių elektrinis vilkikas iki 96 km/val. (60 mylių) pagreitėja per 20 sekundžių. Elektra varomas vilkikas į 5 proc. statumo įkalnę gali važiuoti palaikydamas 104 km/val. greitį, kai įprastas, dyzelinu varomas sunkiasvoris, tą daro važiuodamas apie 72 km/val. greičiu.
Daugiau skaitykite čia: Premjera! Pirmasis elektrinis „Tesla“ vilkikas viena įkrova nuvažiuos 800 km