Amerikiečių bendrovė, kurios pardavimai namų rinkoje pastaruoju metu krenta, pirmadienį paskelbė klientams pristatysianti naujus produktus ir parduotuves, siekiant išplėsti savo klientų bazę bei atgaivinti pardavimus.
Nors „Harley-Davidson“ yra žinoma dėl savo motociklų garsiais varikliais, bendrovė kitais metais pristatys elektrinį motociklą „LiveWire“, kuris neturės nei pavarų, nei sankabos. Po pirmojo elektrinio motociklo pristatymo įmonė žada plėsti liniją toliau.
Be to, „Harley-Davidson“ miestuose atidarys daugiau mažesnių parduotuvių.
Augant pardavimams Azijoje, „Harley-Davidson“ teigė kurianti prieinamesnius mažesnius motociklus su 250-500 kubinių centimetrų varikliais. Tačiau tuo pat metu įmonė patvirtino neturinti jokių planų mažinti didelių motociklų gamybos apimtis.
Prieš mėnesį „Harley-Davidson“ pavadinimas atsidūrė žiniasklaidos antraštėse po sprendimo dėl prekybos konflikto iškelti dalį gamybos iš JAV.
D.Trumpas dėl šio sprendimo užsipuolė bendrovę bei grasino, kad įmonės laukia didžiuliai mokesčiai, jei ši turi planų užsienyje pagamintus motociklus parduoti atgal į JAV.