Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Honda HR-V“ apžvalga: stilingiausias visureigis mieste

Sakoma, kad grožis – skonio reikalas. O sukurti gražų automobilį – viena sunkiausių pramoninio dizaino užduočių. Automobilis – masinei rinkai skirtas produktas, todėl gamintojai dažnai eina mažiausio pasipriešinimo keliu ir renkasi santūrias formas. Automobilis bus gaminamas beveik dešimtmetį. Todėl svarbu, kad ir praėjus keliems metams nuo modelio pristatymo, jis vis dar atrodytų puikiai
„Honda HR-V“ apžvalga: stilingiausias visureigis mieste
„Honda HR-V“ apžvalga: stilingiausias visureigis mieste / „Honda“ nuotr.
Temos: 2 Honda Automobilis

Viena nesenstančio dizaino paslapčių – taiklios kėbulo linijos, kai automobilio formos ir proporcijos atrodo puikiai be papildomų pagražinimų, aksesuarų ir kitų pridėtinių elementų.

Tuo „Honda HR-V“ išsiskiria iš šiandien siūlomų automobilių. Modelio išorė sukurta „mažiau yra daugiau“ principu ir savo dizainu mena klasikinius itališkus „užapvalintus“ septintojo dešimtmečio automobilius.

„Honda“ nuotr./„Honda HR-V“ dizainas įvertintas prestižiniu „Red Dot“ dizaino apdovanojimu
„Honda“ nuotr./„Honda HR-V“ dizainas įvertintas prestižiniu „Red Dot“ dizaino apdovanojimu

Viena horizontali linija kėbulo profilyje, viena – durelių apačioje, jokių paryškinimų ar apdailos elementų automobilio gale bei priekyje. Net galinių durelių rankenos paslėptos jų rėme, jog akis už nieko „nekliūtų“ žvelgiant į šio automobilio šoną.

Santūriai solidi išorė išskiria „Honda HR-V“ tarp detalėmis ir akcentais „papiktintų“ miesto visureigių bei užtikrina, kad ir po dešimtmečio šis dizainas nebus moraliai pasenęs.

Už išskirtinį automobilio dizainą „Honda HR-V“ pelnė prestižinį 2022 metų „Red Dot“ dizaino apdovanojimą.

Viską matau: komfortas vairuotojui ir keleiviams

Automobilio linijos gerai maskuoja tikrąjį „HR-V“ dydį. Trečiosios kartos „HR-V“ – nemažas automobilis. „Honda HR-V“ ilgis siekia 4,34 metro, bet viduje jis atrodo gerokai erdvesnis.

„Honda“ nuotr./Siauri statramsčiai ir aukšta sėdėjimo pozicija užtikrina puikų matomumą į visas puses
„Honda“ nuotr./Siauri statramsčiai ir aukšta sėdėjimo pozicija užtikrina puikų matomumą į visas puses

Priekyje tai lemia gana aukštu kampu įdiegtas priekinis stiklas bei siauri priekiniai statramsčiai. Rezultatas – savotiškas „šiltnamis“, kai ploni lango rėmai leidžia puikiai matyti kelią į visas puses, o salone itin šviesu. Erdvės įspūdį sukuria ir priekinė panelė. Įkvėpta „Honda“ retro futurizmo, ji kartoja „mažiau yra daugiau“ mantrą: tiesi plokštuma, kurioje išdėstytos klimato kontrolės rankenėlės bei multimedijos ekranas. Aukšta sėdėjimo pozicija bei dideli šoniniai veidrodėliai leidžia jaustis, lyg vairuotum didesnį automobilį.

Gale gausu keleivių keliams ir kojoms. Stogo linija – taip pat aukšta, jog patogiai jaustųsi ir gale sėdintys keleiviai.

Kalbant apie galines sėdynes, „Honda HR-V“ turi dar vieną kozirį. Automobilyje sumontuota „Hondos“ „Magic Seats“ sistema. Ji leidžia vertikaliai pakelti galines sėdynes, taip sukuriant erdvės netipiniam kroviniui. Šventiniu laikotarpiu ten puikiai tilptų ir vazone pasodinta Kalėdų eglutė.

„Honda“ nuotr./„Magic Seats“ sistema leidžia atlenkti galines sėdynes vertikaliai, sukuriant papildomą erdvę bagažui
„Honda“ nuotr./„Magic Seats“ sistema leidžia atlenkti galines sėdynes vertikaliai, sukuriant papildomą erdvę bagažui

100 kilometrų mieste su 4 litrais kuro

Pristatyta 2021 metais, „HR-V“ tapo pirmuoju „Honda“ automobiliu su naujos kartos „e:HEV“ hibridine sistema.

„Honda HR-V“ – pilnas arba tikrasis (full hybrid), o ne „lengvasis“ (mild hybrid) hibridinis automobilis.

Lengvuosiuose hibriduose kuklus elektros motoras padeda benzininiam, pridėdamas kelis papildomus „arklius“. Pilnuose hibriduose automobilio ratus dažniausiai suka tik elektrinis motoras, o benzininis variklis daugiau naudojamas kaip elektros generatorius.

Viena iš įdomiausių „Honda HR-V“ vairavimo patirčių – gyvai stebėti, kaip dabar varomas automobilis (tai galima matyti prietaiso skydelio ekrane). „Honda e:HEV“ sistema išmaniai derina 1.5l benzininio (107 AG) ir elektros variklio (131 AG) galios sistemas. Priklausomai nuo akseleratoriaus paspaudimo ir važiavimo greičio, automobilis gali būti varomas vien elektra, vien benzininiu varikliu ar abiejų variklių kombinacija.

Dėl išmanios hibridinės pavaros miesto sąlygomis nemažas krosoveris naudoja vos 4.1 l degalų 100 kilometrų.

„Honda“ nuotr./„Honda“ hibridinės jėgainės dėka 100 kilometrų „HR-V“ mieste naudoja vos daugiau nei 4 litrus degalų
„Honda“ nuotr./„Honda“ hibridinės jėgainės dėka 100 kilometrų „HR-V“ mieste naudoja vos daugiau nei 4 litrus degalų

Širdies ir proto balsas

„Honda HR-V“ kaina Lietuvoje – nuo 33.520 Eur. Net standartinėje „Elegance“ komplektacijoje, automobilis pasižymi įrangos gausa. Visose kompektacijose įdiegtas išmanus „Honda Sensing“ vairavimo pagalbų rinkinys, belaidę „Apple Carplay“ ir „Android Auto“ sąsają palaikanti multimedijos sistema, LED žibintai, beraktė automobilio atrakinimo ir užvedimo sistema, priekiniai bei galiniai parkavimo jutikliai. Tad „Honda HR-V“ – retas atvejis, kai grožis dera su praktiškumu.

„Honda“ nuotr./Visos „Honda HR-V“ komplektacijos pasižymi įrangos gausa.
„Honda“ nuotr./Visos „Honda HR-V“ komplektacijos pasižymi įrangos gausa.

Bet juk sakoma, kad grožis – skonio reikalas?

Verta prisiminti ir kitą posakį: jog drabužiai skirti visiems, o mada – išrinktiesiems.

Specialus „Nippon auto“ pasiūlymas

Užsukite į „Honda“ saloną ir išbandykite „Honda HR-V“. Išsirinkite savo „Honda HR-V“ iš automobilių, kuriuos turime mūsų salone.

„Honda“ nuotr./ Dabar „Honda HR-V“ siūlomas su šaltajam sezonui skirtu 1500 Eur vertės priedų rinkiniu
„Honda“ nuotr./ Dabar „Honda HR-V“ siūlomas su šaltajam sezonui skirtu 1500 Eur vertės priedų rinkiniu

Kiekvienam „Honda HR-V“ pirkėjui dovanojame 1500 Eur vertės priedų rinkinį, kurį sudaro žieminės padangos ir kiti šaltajam sezonui skirti aksesuarai.

Salone esančius „Honda HR-V“ ir kitus „Honda“ automobilius rasite paspaudę čia.

NipponAuto nuotr./NipponAuto logo
NipponAuto nuotr./NipponAuto logo

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs