Lietuvoje pagamintas ekologiškas autobusas „L-Bus City Smile 10E“ važiuos nuo stotelės „J.Grušo meno vidurinė mokykla“ iki stotelės „Partizanų g.“ Naktį 8 val. krautas autobusas dieną nuvažiuos iki 240 kilometrų.
Pasak autobusą sumontavusios įmonės „L-BUS“ direktoriaus Marjano Mečkovskio, autobusas sertifikuotas Europos Sąjungoje. Jį galima eksploatuoti bet kurioje iš ES šalių. Visų baterijų elementų galia sudaro 230 kWh, o vieno kilometro kaina siekia 1,56 Lt. Pristatytas autobusas 1,5 mln. Lt.
Autobuso ilgis – 10 metrų, svoris – 10,5 tonų. Transporto priemonė žemagrindė ir pritaikyta žmonėms su negalia. Transporto priemonėje taip pat įrengtos šildymo bei ventiliavimo sistemos, palaikančios efektyviausią autobuso baterijų ir elektrinio variklio darbinę temperatūrą. Transporto priemonės elektros sistema yra naudojama šildymui, nors papildomai įrengtas ir tepalinis šildytuvas. Slenkančios durys atsidaro į salono vidų, o durų sistema automatiškai užrakinama vos tik autobusas pradeda važiuoti didesniu nei 3 km/val. greičiu.
Kuriant transporto priemonę prisidėjo trys partneriai – „Cegelec“ iš Čekijos teikė elektros įrangą, „AMZ Kutno“ iš Lenkijos – kėbulą, o visas detales bei agregatus sumontavo Lietuvos bendrovė „L-BUS“.
„Esame išbandę dujinius, hibridinius, o dabar būsime išbandę ir elektrinius autobusus. Reikia atlikti turimo viešojo transporto inventorizaciją ir ateinančiam 2014 – 2020 m. ES finansiniam etapui planuoti senų neekologiškų autobusų keitimą moderniomis ir aplinką tausojančiomis transporto priemonėmis“, – teigė Kauno miesto meras Andrius Kupčinskas.