Į Vilniaus oro uostą atsikraustė „CityJet“ – ieško 40 pilotų ir kitų įgulos narių

Europos regioninė skrydžių bendrovė „CityJet“ Vilniuje įkūrė naują bazę, iš kurios aptarnaus skrydžius Skandinavijoje, Šiaurės Europoje ir Baltijos šalyse. Nors „CityJet“ Lietuvoje nepasiūlys naujų krypčių, tačiau žada pasamdyti 40 darbuotojų – pilotų ir palydovų. Kompanija Vilniuje siūlys užsakomuosius skrydžius ir nuomos lėktuvus didžiosioms skrydžių kompanijoms.
„CityJet“
„CityJet“ / „CityJet“ nuotr.

„CityJet“ paskelbė, kad Vilniuje bazuos du „Bombardier CRJ“ keleivinius lėktuvus, turinčius po 90 vietų. Šiuos lėktuvus „CityJet“ nuomos kitoms skrydžių ar kelionių bendrovėms.

Kompanija paskelbė 40 darbuotojų Vilniuje paiešką – reikalingi kapitonai ir antrieji pilotai, taip pat skrydžių palydovai.

„Mūsų veikla Vilniuje prasidės netrukus ir čia bazuosime pilotus ir įgulą, kuri aptarnaus maršrutus Baltijos ir Šiaurės Europos šalyse. Mes siūlome dideles galimybes komandai, dirbsiančiai iš Vilniaus trumpo nuotolio skrydžiuose“, – pranešime teigia „CityJet“ vadovas ir įkūrėjas Patas Byrne’as.

„CityJet“ yra antra pagal dydį privačių investuotojų valdoma regioninių skrydžių kompanija Europoje, jos centrinė būstinė įsteigta Dubline, Airijoje. 1993 m. įkurtą įmonę daugiau nei 15 metų kontroliavo „Air France“, tačiau P.Byrne’as kartu su kitais investuotojais įgijo bendrovės kontrolę 2016-ųjų kovą.

„CityJet“ lėktuvų nuomos paslaugas teikia SAS, „Brussels Airlines“, „Air France“ ir KLM, taip pat turi ir reguliarių reisų, daugiausia tarp Londono ir Dublino. Lėktuvų nuomos paslaugos šiuo metu sudaro 90 proc. skrydžių bendrovės pajamų.

„CityJet“ agresyviai plečiasi – 2015 m. spalį nupirko Suomijos regioninių skrydžių bendrovę „Blue1“, o 2017 m. sausį – Danijos skrydžių bendrovę „Cimber“.

„Mes reikšmingai auginame savo veiklą Europoje ir tai atspindi mūsų perėjimą nuo reguliarių skrydžių bendrovės prie nuomos paslaugų teikėjos daliai didžiausių Europos vežėjų“, – teigia Patas Byrne’as.

Šiuo metu „CityJet“ turi 45 lėktuvus ir 1250 darbuotojų, kurie bazuojasi dešimtyje Europos sostinių.

„Mūsų aviakompanija veikia labai panašiai kaip šeima. Tikime komandos dvasia ir darbuotojams siūlome puikias sąlygas. Pilotai ir įgula gali prisijungti prie skrydžių bendrovės, kuri toliau plečiasi ir pasiūlys galimybių tiek Lietuvoje, tiek kitose mūsų bazėse Europoje“, – sako P.Byrne’as.

„CityJet“ svetainėje patalpintame darbo skelbime reikalaujama, kad lėktuvo kapitonas turėtų būti skraidęs 3500 valandų, o antrasis pilotas – bent 1000 valandų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų