Ieškoma „Rail Baltica“ depų Kaune ir Panevėžyje projektuotojų

„Lietuvos geležinkeliai“ (LTG) ieško, kas suprojektuos naujus europinės vėžės geležinkelio „Rail Baltica“ infrastruktūros priežiūros depus Kaune ir Panevėžyje.
Kauno Palemono stotis
Kauno Palemono stotis / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

LTG sausio 13 dieną centriniame viešųjų pirkimų portale paskelbė du projektuotojų konkursus, jų sąlygose nurodoma, kad pasiūlymų laukiama iki vasario 28-osios, o su laimėtojais bus pasirašomos 19 mėnesių trukmės sutartys, numatoma galimybė jas pratęsti.

LTG anksčiau skelbė, kad šias sutartis planuojama pasirašyti šiemet. Abiejų depų statybų priežiūros paslaugos bus perkamos atskirai.

Šiemet LTG taip pat planuoja pasirašyti Kauno stoties infrastruktūros, Vilniaus geležinkelio mazgo bei regioninių stočių ir jų jungčių atkarpoje Kaunas–Vilnius projektavimo sutartis.

Susisiekimo ministras Marius Skuodis antradienį sakė, kad apie 2026 metus jau turėtų veikti „Rail Baltica“ atkarpa nuo Kauno iki Panevėžio, 2027 metais šalyje veiktų daugiau atskirų jo atkarpų, o apie 2028 metus būtų sujungtos linijos Lietuvoje ir Lenkijoje.

Pasak M.Skuodžio, „Rail Baltica“ geležinkelio tinklo visose Baltijos šalyse ir Lenkijoje statybos pabaiga numatoma 2030 metais.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų