„2021 metais buvome suplanavę užsakytus vilkikus gauti rugpjūtį, tačiau paskutinį iš jų gavome gruodį. Lygiai tas pats ir su 2022 metais – ketinome praplėsti parką 300 naujų vilkikų. Dalį jų turėjome gauti pirmą ketvirtį, bet pirmuosius gausime tik birželio mėnesį“, – BNS sakė Žana Kel.
Pasak jos, pernai įmonė įsigijo 210 vilkikų, iš jų 30 pirkti Lenkijoje ir 180 – Lietuvoje.
Įmonės vadovė aiškino, kad vilkikų trūkumas rinkoje ir jų užsakymų vėlavimas labai stabdo verslą ir yra rimtas trikdis planuojant plėtrą.
„Pavyzdžiui, turime nusamdę vairuotojus, kurie, kaip mes planavome, mums bus reikalingi pirmąjį ketvirtį, tačiau vilkikų, kuriuos jie jau turėtų vairuoti, mes dar negauname. Dalis tų vairuotojų yra pasamdyti, jiems mokamas minimalus atlyginimas, o dalis tiesiog laukia, su jais sutartos įdarbinimo sąlygos“, – teigė Ž.Kel.
Įmonės savininkės ir vadovės teigimu, pagrindinės „Integre Trans“ rinkos yra Vokietija ir Prancūzija, nedidelės rinkos – Italija ir Beniliukso šalys, o nauja rinka – Jungtinė Karalystė: „Praėjusiais metais operacijos Jungtinėje Karalystėje sudarė apie 10 proc. visos mūsų apyvartos“.
Be to, bendrovė pradėjo pokalbius su nemažu Prancūzijos geležinkelių operatoriumi, siūlančiu vežti krovinius įvairiais maršrutais tarp Vokietijos ir Prancūzijos.
Bendrovės turi antrines įmones Prancūzijoje, Vokietijoje ir Lenkijoje – pastarosiose dviejose šalyse kol kas registruota po kelis vilkikus, tačiau jei įsigalios Mobilumo paketo nuostata dėl vilkikų grąžinimo į kilmės šalį kas 8 savaites, pasak „Integre Trans“ vadovės, įmonė bus priversta perregistruoti vilkikus arba Lenkijoje, arba Vokietijoje.