„Tai – aktyvių dvišaliame ir daugiašaliame bendradarbiavime, ypač su “Naujojo šilko kelio“ partneriais, verslininkų darbo rezultatas“, – pabrėžė ministras Uldis Augulis.
Jis priminė, jog pernai lapkritį į Rygą atvyko pirmasis konteinerių traukinys iš Kinijos, per Kazachstaną ir Rusiją įveikęs 11,6 tūkst. kilometrų atstumą, o prieš kelias savaites iš Rygos išvyko toks pat traukinys į Kiniją.
„Mes įrodėme, kad galime plėtoti krovinių pervežimus su tolimąja Kinija, o ne vien būti tranzito koridoriumi“, – pabrėžė Latvijos ministras.
Pernai liepą Kinijoje viešint Latvijos delegacijai buvo pasirašytas „Latvijas dzelzcelš“ ir Kinijos geležinkelių korporacijos susitarimas dėl bendradarbiavimo organizuojant traukinio „China Railway Express“ reisus iš Kinijos į Latviją.