Kairių gatvės – Klaipėdos vizitinė kortelė
Galimybę atnaujinti uostui ypatingai svarbią eismo arteriją atvėrė ES ekonomikos augimo veiksmų programa. Jos prioritetu laikoma transporto tinklų plėtra tapo išsigelbėjimu vienai prasčiausių uostamiesčio gatvių.
„Ši vieta buvo tapusi skauduliu tiek miestui, tiek uostui. Tai gatvė, kuri sudaro pirmą įspūdį svečiams, atplaukusiems iš kitų šalių į tarptautinę perkėlą. Šioje dalyje yra pagrindiniai Klaipėdos uosto multimodaliniai terminalai, todėl Kairių gatvės sutvarkymas buvo gyvybiškai svarbus“, – sakė Klaipėdos uosto direkcijos generalinis direktorius Arvydas Vaitkus.
Gatvės atnaujinimui prireikė beveik 30 milijonų litų
Atnaujintoje gatvėje įrengta nauja asfalto dangos konstrukcija, šaligatviai, sutvarkytos, rekonstruotos ar naujai įrengtos nuovažos, dvi šviesoforais reguliuojamos sankryžos, automobilių stovėjimo aikštelės ir autobusų stotelės su peronais.
Rekonstruoto kelio ruožo ilgis – 1 666 metrai. Nuo Klaipėdos kanalo 865 m ilgio Kairių g. atkarpoje yra dvi važiuojamosios dalys (po 2 eismo juostas) su skiriamąja juosta. Likusios gatvės dalyje įrengta vienos važiuojamosios dalies su dvišlaičiu nuolydžiu danga. Toliau visas transporto srautas įsilieja į jau seniau atnaujintą Kairių g. atkarpą.
Joje dar neseniai sutvarkytos sankryžos, įrengtos autobusų stotelės, 20 m ilgio guminė geležinkelio pervaža, rekonstruotas Kairių gatvės automobilių tiltas per Klaipėdos kanalą. Jis paplatintas ir dabar turi ne dvi eismo juostas kaip anksčiau, bet keturias. Šalia tilto įrengtas 3,5 m pločio pėsčiųjų ir dviračių takas.