Tokį pasiūlymą Kinijai pateikė „Latvijas dzelzcelš“, Baltarusijos BTLC, bendra Rusijos, Baltarusijos ir Kazachstano įmonė OTLK, pranešė Latvijos valstybinė geležinkelių operatorė.
Papildomai „Latvijas dzelzcelš“ kartu su šalies tranzito sektoriaus įmonėmis pateikė siūlymą dėl vienodų įkainių Kinijos prekių gabenimui iki Skandinavijos uostų.
Pranešime pažymima, jog tai yra pirmas žingsnis kuriant krovinių tranzito koridorių iš Kinijos per Kazachstaną, Rusija, Baltarusiją, Latviją į Skandinaviją.
Liepą Kinijoje viešėjęs Latvijos susisiekimo ministras Uldis Augulis suderino dvišalio bendradarbiavimo transporto ir logistikos srityje projektą, kurį planuojama pasirašyti lapkritį Rygoje.
Primename, kad dėl Kinijos krovinių konkuruoja ir Lietuva. Baltarusijoje investavę kinai žada savo gamyklų krovinius gabenti per Klaipėdos jūsų uostą, o Lietuvoje teritorijoje naudotis „Lietuvos geležinkelių“ paslaugomis. Tačiau latviai siekia, kad kroviniai keliautų per jų uostus.