Lietuvos pramoninkų, verslo ir darbdavių konfederacijos bei Lietuvos prekybos, pramonės ir amatų rūmų asociacija sausio pabaigoje kreipėsi į Vyriausybę, Seimo Ekonomikos komitetą, Susisiekimo bei Ekonomikos ir inovacijų ministerijas ir pasiūlė didesnius tarifus atidėti ateičiai, kitaip jie gali pakenkti ne tik konkrečioms įmonėms, bet ir visam šalies transporto sektoriui bei valstybės konkurencingumui.
Tarifai didėjo kartais
Verslininkai teigia, jog „Lietuvos geležinkelių“ infrastruktūros tinklą valdanti įmonė „LTG Infra“ nuo šių metų sausio smarkiai padidino mokesčius, dėl to pagrindinės įmonės paslaugos brango 43-261 proc., „LTG Cargo“ krovinių vežimas brango 13-20 proc., naudojimosi manevravimo įrenginiais paslaugos – 43 proc., riedmenų varymo – 111 proc.
„Paslaugų įkainiai nustatomi vadovaujantis patvirtintomis metodikomis. Nuo 2022 metų vieni paslaugų įkainiai mažėjo iki 57 proc., kiti didėjo iki 298 proc.“, – BNS sakė „LTG Infra“ atstovas Gediminas Petrauskas.