Jau šį rudenį Varšuvą pasieksime dar greičiau

2022-ųjų gruodį „Made in Vilnius“ rašė apie ties Lenkijos Elk miestu atidarytą magistralinio kelio atkarpą. Skaičiuojama, kad minėtos 24 kilometrų atkarpos atidarymas kelionę į Lenkijos sostinę sutrumpino 20-30 minučių.
Varšuva. / Jan Woitas / dpa/picture-alliance
Varšuva. / Jan Woitas / dpa/picture-alliance
Temos: 1 Lenkija

Vis dėlto Lenkijos pusėje dar ne viskas užbaigta – Lomža ir toliau skęsta tranzitinio eismo spūstyse. Panašu, jog vietiniai gyventojai ir vairuotojai dar turės pakentėti visą šią vasarą.

Dar kartą atidedamas dalies Lomžos aplinkkelio atidarymas

Visas magistralinis kelias nuo Lietuvos sienos iki Varšuvos turėtų būti užbaigtas iki 2025-ųjų metų birželio. Šiuo metu rekonstrukcijos darbai daugiausiai stringa ties Lomžos aplinkkeliu. Lenkijos valdžia 2022-aisiais metais rangovus įpareigojo dalinai atverti tranzitinį eismą šiame ruože.

„2024-ųjų metų viduryje Lomžos aplinkkelio rangovas turės užtikrinti, kad ši atkarpa būtų pravažiuojama, t. y. atverti bent vieną važiuojamąją dalį (1×2 atkarpa) per visą pagrindinės trasos ilgį. Taip būtų galima ne tik aplenkti Lomžą, bet ir važiuoti visu S61 nuo Ostrów Mazowiecka iki Budzisko, o tai ypač aktualu tranzitiniam eismui. Visą S61 atkarpą nuo Łomża Zachód sankryžos iki Kolno sankryžos – su dviem važiuojamomis dalimis ir visa lydinčia infrastruktūra – planuojama pradėti eksploatuoti 2025 m. viduryje. Tuomet turėtų būt užbaigtas S61 greitkelis, kuris per visą ilgį bus keturių eismo juostų“, – 2022-aisiais informavo Lenkijos „Nacionalinių kelių ir greitkelių generalinis direktoratas“.

Vis dėlto minėtas ruožas dar neatidarytas ir gegužę, nes ne tik nebaigtas kelias šiame ruože, bet ir šiuo metu vyksta tilto statymo darbai. Vienos pusės Lomžos aplinkkelio darbų užbaigimas nukeltas dar kartą – į rugsėjo pabaigą.

„Pradėtos betonuoti Lomžos aplinkkelio tilto atkarpų jungtys per Narevo upę. Abu upės krantus sujungs 1205 metrų ilgio statinys. Dalimi S61 greitkelio vakariniu aplinkkeliu ties Lomža vairuotojai galės naudotis jau šių metų rugsėjo pabaigoje“, – rašoma Lenkijos „Nacionalinių kelių ir greitkelių generalinio direktorato“ išplatintame pranešime.

Visą darbų eigą Lenkijos teritorijoje galite matyti šiame interaktyviame žemėlapyje.

Lietuvos pusėje darbus žadama užbaigti iki 2025-ųjų metų pabaigos

Apie 40 km „Via Baltica“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos rangos darbų pabaiga planuojama 2025 m. gruodžio mėnesį. Apie šias konkrečias datas informavo „Via Lietuva“ ir susisiekimo ministras Marius Skuodis.

„Vienos svarbiausių šalies eismo arterijų „Via Baltica“ nuo Marijampolės iki Lietuvos-Lenkijos sienos rekonstrukciją, viso apie 40 km, suplanuota baigti kitų metų pabaigoje. Projektas sudarytas iš 4 skirtingų kelio atkarpų atnaujinimo, praėjusiais metais rekonstrukcija baigta ir eismui atidarytos 2 kelio atkarpos, šiuo metu intensyvūs darbai vyksta ilgiausioje, 16 km ilgio atkarpoje nuo Marijampolės miesto iki Skaidiškių kaimo. Paskutinio kelio ruožo ilgis – 12 km“, – praneša „Via Lietuva“.

„Google Maps“ duomenimis, šiuo metu kelionė automobiliu nuo Vilniaus centro iki Varšuvos centro truktų nuo 6 val 30 min iki 7 val. 30 min.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų