„Boeing“ nustatė, kad reikia patikrinti aštuonis lėktuvus bei atlikti susijusius remontus, kad būtų galima grąžinti orlaivius į eksploataciją.
„Nedelsdami kreipėmės į oro linijų bendroves, kurios valdo minėtus aštuonis lėktuvus, kad informuotume jas apie padėtį, o lėktuvai laikinai pašalinti iš eksploatacijos, kol bus suremontuoti“, – pirmadienį pranešė JAV aviacijos milžinė.
„Likę orlaiviai atitinka apkrovų ribas, o mes taip pat tikriname šiuo metu gaminamus lėktuvus, kad įsitikintume, jog prieš juos pristatant visi klausimai bus išspręsti“, – pridūrė „Boeing“.
Pasak Federalinės aviacijos administracijos (FAA) vidaus atmintinės, su kuria susipažino „The Wall Street Journal“, reguliuotojos tyrimas gali būti susijęs su kokybės kontrolės klaidomis, kurios galėjo tęstis net 10 metų.
Tyrimas gali lemti šimtų orlaivių patikras, pirmadienį pranešė leidinys.
„Dar per anksti spėlioti apie bet kokių siūlomų tinkamumo skraidyti direktyvų pobūdį ar apimtį, kurios gali būti parengtos po agentūros tyrimo“, – naujienų agentūrai AFP pažymėjo FAA.
„Boeing“ nustatė dvi problemas, susijusias su jungčių kokybe kai kurių 787 modelio orlaivių fiuzeliažų dalyje, kurios „kartu lemia būklę, neatitinkančią mūsų projektavimo standartų“.
„Mes informavome FAA ir atliekame išsamią esminės priežasties peržiūrą“, – pažymėjo „Boeing“.
Siatle įsikūrusi gamintoja, viena iš svarbiausių Pentagono tiekėjų, išgyvena sudėtingą laikotarpį.
Vis daugiau oro linijų bendrovių atšaukia užsakymus populiariausiam gamintojos orlaiviui „Boeing 737 MAX“, kurį uždrausta eksploatuoti jau daugiau nei metus, kai įvyko dvi katastrofos, per kurias žuvo 346 žmonės.
Sumažėjo ir užsakymų naujausiam bendrovės modeliui „787“.
Tuo tarpu kovo mėnesį labai smarkiai nuo koronaviruso pandemijos nukentėjusi gamintoja, dažnai laikoma JAV galios simboliu, atsidūrė žeminančioje padėtyje, kai jos bandymas pritraukti lėšų rinkoje buvo nepasisekė.
Gamintoja teigia bendradarbiaujanti su 17 000 tiekėjų JAV, o jai tenka 2,5 mln. tiesioginių ir netiesioginių darbo vietų.