Mobiliosiose taksi aplikacijose klientai yra vertinami taip pat, kaip pavėžėjai. Vienose įmonėse tai daro patys vairuotojai, kitose – programėlės sistema. Prastus įvertinimus turintys klientai tarsi patenka į juodąjį sąrašą – jų vairuotojai nebenori vežti, o pačiam keleiviui panaikinti tokį vertinimą nelengva.
Į 15min kreipėsi vilnietė Karina, dažnai besinaudojanti taksi paslaugomis, tačiau pastarąjį mėnesį pastebėjusi, kad užsisakant automobilį per vieną iš programėlių, vien paieška užtrunka labai ilgai. Pridėjus vairuotojo atvykimo laiką ir kelionę iki tikslo ji teigia kaskart sugaištanti apie valandą, nors kelionės trukmė vos keliolika minučių. Galiausiai paaiškėjo, dėl kokios priežasties taip nutiko, tad moteris apskritai nustojo naudotis ta programėle.