Į Katedros aikštę Vilniuje atgabentas Kalėdų eglės karkasas

Šis šeštadienis nėra toks įprastas krovinių gabenimo bendrovei „Baseta“. Jiems tenka atsakinga užduotis – atgabenti į Vilniaus miesto centrą šventinės miesto eglės konstrukcijas. Vos tik eglės karkasas buvo atvežtas, jis iškart buvo pradėtas montuoti ir puošti – viskas bus apvilkta nauja „suknele“.
Kalėdinės eglutės statybų akimirka
Kalėdinės eglutės statybų akimirka / Arno Strumilos / 15min nuotr.

Krovinių gabenimo bendrovės „Baseta“ vadovas Vytautas Kumetaitis teigia, kad kandidatų, norinčių gabenti sostinės šventinę eglė, buvo nemažai. Konkurencija krovinių pervežimo sektoriuje yra didžiulė. Dėl to kartais pasitaiko, kad atliktų darbų sąmata gali būti ir minusinė. Tačiau pati paslauga – labai svarbi ir reikalinga tiek privatiems asmenims, tiek įvairiausioms bendrovėms.

– Papasakokite, kaip vertinate šį krovinį? Kiek vietos užėmė vežamos konstrukcijos?

– Šeštadienį į miesto centrą pristatėme labai svarbų mums, vilniečiams ir, manau, pačiam Vilniui labai svarbų krovinį. Krovinys nėra labai sudėtingas savo transportavimo subtilybėmis. Aišku, dėl eismo draudimų savaitgalį vilkikui tenka rinktis siauresnes gatveles, bet tokiems dalykams ruošiamasi iš anksto. Maršruto planavimas – neatsiejama kiekvieno pervežimo dalis. Visos sostinės Kalėdų eglės konstrukcijos telpa į standartinę vilkiko puspriekabę.

– Kodėl nusprendėte priimti tokį iššūkį? Gal buvo kokių specialių reikalavimų iš užsakovo?

– Tokio krovinio pervežimas visada yra daugiau garbės reikalas. Ne viskas šiais laikais yra pasveriama skaičiais sąskaitoje. Kliento suteiktas pasitikėjimas tavimi ir tavo suteikiamų paslaugų kokybe dažnai yra svarbiau. Šįkart užsakovas nepateikė ypatingų reikalavimų. Iš anksto nustatyti pasikrovimo ar pristatymo laikai valandų ar minučių tikslumu – dažnas ir įprastas dalykas.

– Papasakokite, ką jūsų bendrovei kasdien tenka gabenti? Kokie kroviniai yra didžiausias iššūkis arba atsakomybė?

– Kasdien gabename įvairius krovinius – nuo elementarių namų apyvokos daiktų iki didžiulių staklių, užimančių visą 13,6 metro ilgio puspriekabę. Tai standartinės vilkiko puspriekabės matmenys. Didžiausias iššūkis būna kroviniai, apie kuriuos visą informaciją gauname paskutinę minutę. Staiga paaiškėja, kad krovinys jau turėjo būti pristatytas vakar, bet dėl vienų ar kitų priežasčių nebuvo spėtas pagaminti. Tokiu atveju kiekviena užgaišta minutė tampa aukso vertės, nes būtent dėl tokio krovinio gali sustoti viso cecho darbai. Džiugu, kai klientai net ir tokiose situacijose pasirenka būtent mus, nes žino kad visu gabenimo procesu bus pasirūpinta nuo pradžios iki galo. Tuo metu jie gali ramiai miegoti.

– Gal galėtumėte pasidalinti ir kitais įmonės planais bei siekiais?

– Per visus darbo metus susidėliojo visi pagrindiniai įmonės siekiai. Svarbiausia – klientui suteikti daugiau, nei jis tikisi. Konkurencija mūsų srityje tokia didelė, kad transporto gigantai sugeba numušti kainą iki minimalios, o kartais ir minusinės ribos. Džiugu, kad vis daugiau įmonių pradeda suprasti, kad sutaupytas ar pagailėtas vienas kitas euras už pervežimą gali vėliau išaugti iki didesnių sumų dėl vežėjo neatsakingumo ir pridarytų nuostolių. Įmonės planai toliau sėkmingai augti ir toliau viršyti klientų lūkesčius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų