Kanados vyriausybės transporto departamentas išleido tinkamumo skraidyti direktyvą, kurią pirmadienį išplatino ir Europos Sąjungos (ES) aviacijos saugos agentūra (EASA).
Direktyvoje minėtus orlaivius eksploatuojančioms oro transporto bendrovėms nurodyta neviršyti 94 proc. didžiausios variklių galios skrendant didesniame nei 8,8 tūkst. kilometrų aukštyje.
Paskelbtame preiškime teigiama, kad direktyva buvo priimta po „kelių atvejų, kai skrydžių metu išsijungė „Air Canada“ orlaivių „A220“ varikliai“.
Taip pat įvyko keli incidentai, susiję su „Lufthansa“ patronuojamosios įmonės „Swiss“ vykdytais skrydžiais.
Vieno Šveicarijos bendrovės orlaivio variklis subyrėjo skrydžio virš Prancūzijos metu. Netrukus oro linijų bendrovė sustabdė visus minėto modelio orlaivių skrydžius, kol jie nebus patikrinti.
Iš pradžių „A220“ lėktuvus suprojektavo ir sukonstravo Kanados gamintoja „Bombardier“, tačiau bendrovei buvo sunku gauti pakankamai užsakymų.
Vėliau orlaivius nupirko Europos aviacijos milžinė „Airbus“, kuriai pavyko gauti daugiau užsakymų.
Degalų taupymo atžvilgiu orlaiviai „A220“ yra panašūs į serijos „A320neo“ orlaivius, tačiau yra šiek tiek mažesni.
Degalus taupyti daugiausia leidžia naujieji „Pratt & Whitney“ gamybos varikliai.
Be to, minėtoje direktyvoje oro transporto bendrovės raginamos vengti sąlygų, kai orlaviai galėtų apledėti, ir neviršyti didžiausio 10,67 tūkst. kilometrų aukščio.
Pasak direktyvos autorių, nepavykusi išjungti ledo nuo sparnų šalinimo įrangos „didesniame nei 10,67 tūkst. kilometrų aukštyje, varikliai gali perkaisti ir gali įsijungti perspėjimo apie variklio gaisrą signalai“.