Konsorciumą, šį Didžiosios Britanijos sostinės oro uostą perkantį iš dabartinio jo savininko, JAV fondo „Global Infrastructure Partners“ (GIP), sudaro Kanados pensijų fondas „Ontario Teachers' Pension Plan“, dar vienas pensijų fondas „Ontario Municipal Employees Retirement System“ (OMERS), taip pat Kanados institucinis investuotojas „Alberta Investment Management Corporation“ ir „Wren House Infrastructure Management“, Kuveito investicijų institucijos patronuojamoji įmonė.
Sandorio vertė oficialiai neskelbiama, tačiau informuoti šaltiniai, kuriuos cituoja agentūra „Bloomberg“ ir JAV leidinys „The New York Times“, anksčiau teigė, kad ji viršija 2 mlrd. svarų (apie 2,8 mlrd. JAV dolerių, 2,5 mlrd. eurų).
Į šį oro uostą taip pat taikėsi Kinijos investuotojų HNA ir „Cheung Kong Infrastructure Holdings“ konsorciumas.
Londono Sičio oro uostas dėl nedidelio kilimo ir tūpimo tako ilgio daugiausia aptarnauja privačius verslo klasės orlaivius. Didžiosios Britanijos civilinės aviacijos administracijos vertinimais, jis yra punktualiausias šalies oro uostas.
Orlaiviai iš šio oro uosto daugiausia skraido į kitus Europos miestus, nors taip pat vykdomi ir skrydžiai į Niujorką. 2014 metais oro uostas aptarnavo 4,3 mln. keleivių, 18 proc. daugiau negu metais anksčiau.
GIP taip pat valdo Londono Getviko oro uostą ir Edinburgo oro uostą Škotijoje.