Jau šį savaitgalį kauniečiai ir miesto svečiai galės pasivažinėti atgimusia „konke“. Kelionė šia transporto priemone bus nemokama arba kainuos simbolinę pinigų sumą. Savivaldybės atstovai tikslios sumos įvardinti negalėjo, bet patikino, kad ji bus tikrai simbolinė ir gali siekti vos vieną litą.
Arklių traukiamas vagonėlis Laisvės alėjoje kursuos savaitgaliais tol, kol bus tinkamas oras.
XIX a. pab. Kauno miesto valdyba nutarė įvesti arklių tramvajų – „konkę“. 1887 metais buvo sudaryta koncesija su belgų inžinieriumi E.Diuponu, kuris naująjį susisiekimą mieste įrengė per ketverius metus. 1892 metų gegužės 24 d. Rotušės aikštėje, susirinkus visuomenei, Kauno gubernatorius N. M. Klinbenbergas atidarė arklių tramvajų, ėjusį nuo Rotušės aikštės dabartinėmis Vilniaus, Birštono, Laisvės alėja, Gedimino, Griunvaldo gatvėmis, Vytauto prospektu iki pat geležinkelio stoties.
Paskutinė konkės kelionė įvyko 1929 metais balandžio 15 d. Ja iškilmingai važiavo miesto aukštuomenė.
Vietoj arklių tramvajaus ėmė kursuoti miesto autobusai, kurių eksploataciją 1930 m. iš privačių bendrovių perėmė miesto savivaldybė, išplėtusi ne tik autobusų parką, bet ir maršrutų skaičių. Autobusai tapo pigiausia miesto viešojo transporto priemone.