Kaune siūloma branginti kai kurių laivų švartavimąsi

Kauno savivaldybė ketina branginti ilgesnių nei 12 metrų laivų švartavimąsi prie krantinių.
Taip atrodo Kaunas plaukiant laivu
Taip atrodo Kaunas plaukiant laivu / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

Dabar vieno dydžio rinkliava taikoma visiems laivams nuo 12 metrų – 990 eurų pusmečiui ir 1090 eurų metams. Jei Kauno taryba naujiems įkainiams pritartų, 12–13 metrų laivai už švartavimąsi mokėtų tiek pat, o 13–14 metrų laivams tai kainuotų 1490 eurų už pusmetį ir 1990 eurų už metus, 14–15 metrų laivams – atitinkamai 1990 ir 2950 eurų, ilgesniems nei 15 metrų – 2450 ir 3950 eurų.

Kaip BNS sakė savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Martynas Matusevičius, tarifai didinami, nes yra nedaug vietų tokiems laivams, jų nereikia skatinti čia atplaukti.     

„Kaina didesnė dėl to, kad nėra tiek daug tų klientų (atplaukiančių ilgų laivų – BNS), jog reikėtų juos skatinti švartuotis. Vietų skaičius labai ribotas“, – aiškino savivaldybės atstovas.  

Jeigu tarifai netenkins, pasak jo, laivai galės švartuosis kituose uostuose. 

„Tų didelių laivų Kauno mieste nelabai ir taip yra, kalbame apie vienetus, todėl tikime, kad didžiosios daugumos (ilgųjų laivų – BNS) poreikį patenkins įlankos (Neptūno – BNS) infrastruktūra“, – BNS teigė M. Matusevičius. 

Rinkliava būtų renkama teritorijoje R. Kalantos g. 130 ir Neptūno įlankoje. Už laivo švartavimą ar statymą ant kranto parai ar trumpiau rinkliava ir toliau išliks 50 eurų.

Kauno miesto taryba dėl laivų švartavimosi branginimo apsispręs vasario 18-ąją.     

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Artėja LEA kvietimas įsigyti naujus šilumos siurblius su kompensacija
Reklama
„BITmarkets“ parodoje „Next Block Expo“ laimėjo apdovanojimą už geriausią klientų aptarnavimą
Reklama
Verslo civilinė atsakomybė: kokių sričių įmonės ją patiria dažniausiai ir kodėl?
Reklama
Amžėjimas nėra nuosprendis: kas gali padėti išlaikyti energiją ir jaunystę?