Pasak bendrovės „Kauno autobusai“ generalinio direktoriaus Kęstučio Derliūno, keleivius pradėjus vežti ilguoju autobusu, keleivių pervežimas šioje atkarpoje padidėjo beveik 20 proc. „Kol kas dar negalime tvirtai teigti, kad keleivių padaugėjo dėl patogesnės kelionės ilguoju autobusu, gali būti, kad kai kurie keleiviai važiuoja tiesiog norėdami jį išbandyti ir patirti įspūdžių, – teigia vadovas, – bet tikimės, kad keleiviai teigiamai įvertins gerokai patogesnės kelionės privalumus ir vis dažniau naudosis mūsų transportu.“
Ilgieji autobusai keleivius 37-uoju maršrutu veža rytinio ir vakarinio piko metu: jais galima važiuoti jau nuo 6 val. ryto iki 12 val., o vakare – nuo 15.27 val. iki 20 val. Ir vienas, ir kitas autobusas apsuka po 4,5 rato: maršruto ilgis – 32,399 km. Autobusas važiuoja ratu Baltų pr., Žemaičių pl., Kuršių g., Jotvingių g., Baltų pr., Neries krantine, Varnių g., Linkuvos g., Panerių g., Jurbarko g., P. Vileišio tiltu, Šauklių g., Šv. Gertrūdos g., K. Donelaičio g., Parodos g., K. Petrausko g., Vydūno al., A. Baranausko g., Birželio 23-iosios g., V. Krėvės pr., Partizanų g. ir atgal.
Ilgieji autobusai keleivius 37-uoju maršrutu veža rytinio ir vakarinio piko metu.
„Šiuo metu jau dažomas trečiasis autobusas, tuomet į jį bus montuojama visa reikalinga elektroninė įranga, – sako bendrovės Technikos tarnybos vadovas Mindaugas Klimašauskas. – Iki balandžio pabaigos planuojame parengti ir ketvirtajį.”
Anot vadovo, planuojama, kad kiti autobusai keleivius veš ir kitais maršrutais: 23-uoju Domeikava–Rokai, kuris apie 10 tūkst. rajono gyventojų pro Šilainių rajoną veža į miesto centrą, ir 36-uoju Technikos g. – Prūsų gatvė. Šio maršruto autobusai tankiai apgyvendinto Šilainių mikrorajono gyventojus veža į pramoninius miesto rajonus.
Bus svarstoma vasaros metu keleivius vežti ir 46-uoju maršrutu – juo važiuoja labai daug sodininkų.