„Esame tikrai patenkinti darbų tempu, kurį demonstruoja rangovai bei visa mūsų komanda. Darbų etapus projekte planavome taip, kad kuo greičiau būtų baigta ir vėl atidaryta naudojimui naujojo perono dalis, kuri svarbi greitesniam orlaivių judėjimui, o antroje metų pusėje baigsime modernizuoti likusią perono dalį“, - komentuoja Arnas Dūmanas, Lietuvos oro uostų (LTOU) plėtros departamento vadovas.
Šiuo metu atidaryta būsimo perono dalis yra 470 metrų ilgio ir 52 metrų pločio. Šioje atkarpoje yra ne tik pakeista danga, jos pagrindai, bet ir įdiegti naujos kartos, itin efektyvūs LED technologijos signaliniai žiburiai.
Visas plėtros projektas, turintis strateginę reikšmę antram pagal dydį oro uostui Lietuvoje, bus oficialiai baigtas 2025 metų pavasarį.
Primenama, kad šiaurinio perono plėtrą vykdo infrastruktūros statybų bendrovė HISK.
Strategiškai svarbi plėtra
Užbaigus šiaurinio perono plėtros projektą, Kauno oro uoste orlaivių stovėjimo vietų skaičius didės daugiau nei pusantro karto. Visas naujojo perono plotas bus daugiau kaip 35 tūkst. kv. metrų.
Tiek Kauno oro uosto šiaurinio perono, tiek lygiagrečiai šiuo metu vykstantis oro uosto keleivių terminalo plėtros projektai - vykdomi siekiant išplėsti keleivių aptarnavimo pajėgumus ir auginti techninio lėktuvų aptarnavimo paslaugų apimtis.
Kauno oro uostas užima orlaivių aptarnavimo ir remonto paslaugų lyderio pozicijas Baltijos regione. Oro uoste MRO veiklas jau vykdo kompanijos „Ryanair“ (dukterinė įmonė „Kaunas Aircraft Maintenance Services“), „FL Technics“, „DAT“ ir „MAAS Aviation“.