„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Kauno stoties teritoriją už 10 mln. eurų projektuos „Ardanuy Ingenieria“

Kauno keleivinės stoties teritorijos infrastruktūros projektavimo darbus už 9,88 mln. eurų (be PVM) atliks Ispanijos bendrovė „Ardanuy Ingenieria“. Projektas yra sudėtinė naujo europinio geležinkelio „Rail Baltica“ Kauno mazgo dalis. Tarp užduočių rangovui – ir naujo geležinkelio tilto per Nemuną projektas, rašoma Lietuvos geležinkelių pranešime spaudai.
Kauno geležinkelio stotyje
Kauno geležinkelio stotyje / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

„Rail Baltica“ Lietuvoje įgyvendinanti įmonė „LTG Infra“ ir „Ardanuy Ingenieria“ praėjusią savaitę pasirašė projektavimo paslaugų sutartį. Darbus numatoma atlikti per 1,5 metų. Projektas bus rengiamas atsižvelgiant į Kauno mazgo infrastruktūros plėtros vystymo planą, kurį šiemet patvirtino Vyriausybė.

„Įgyvendinus „Rail Baltica“ projektą Kauno geležinkelio stoties teritorija taps svarbiu centru, kuriame susiekimas traukiniais bus organizuojamas tiek plačiąja, tiek europine geležinkelio vėže. Tai reiškia, kad keleivių srautai tiek iš Europos, tiek ir iš kitų Baltijos šalių ženkliai augs.

Neabejotinai tai taps impulsu tiek pačiam miestui, tiek ir Kauno regionui maksimaliai išnaudoti galimybes tapti turistų traukos centru, – kalba „LTG Infra“ generalinis direktorius Vytis Žalimas. – Tad ir projektuotojams keliamas uždavinys suprojektuoti stoties teritoriją taip, kad stoties pajėgumai ilgalaikėje perspektyvoje turėtų erdvės augti, o keleiviams būtų sudarytos sąlygos patogiai keliauti.“

Siekiant padidinti traukinių eismo pralaidumą bus projektuojamas naujas tiltas per Nemuną – jį numatoma statyti šalia esamo Kauno Žaliojo geležinkelio tilto. „Ardanuy Ingenieria“ taip pat projektuos „Rail Baltica“ geležinkeliui pritaikytus atvykimo-išvykimo kelius, peronus. Įmonė parengs ir rekonstravimo darbų projektus – ketinama atnaujinti dabartinius pėsčiųjų viadukus virš stoties bei požeminę pėsčiųjų perėją, skirtą patekti į peronus.

Didžioji projektavimo darbų dalis bus atlikta esamos Kauno stoties teritorijoje. Numatoma, kad statybos darbai prasidės kai tik bus parengtas Kauno geležinkelio stoties ir jos prieigų techninis darbo projektas bei gautas statybą leidžiantis dokumentas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“