„Rail Baltica“ Lietuvoje įgyvendinanti įmonė „LTG Infra“ ir „Ardanuy Ingenieria“ praėjusią savaitę pasirašė projektavimo paslaugų sutartį. Darbus numatoma atlikti per 1,5 metų. Projektas bus rengiamas atsižvelgiant į Kauno mazgo infrastruktūros plėtros vystymo planą, kurį šiemet patvirtino Vyriausybė.
„Įgyvendinus „Rail Baltica“ projektą Kauno geležinkelio stoties teritorija taps svarbiu centru, kuriame susiekimas traukiniais bus organizuojamas tiek plačiąja, tiek europine geležinkelio vėže. Tai reiškia, kad keleivių srautai tiek iš Europos, tiek ir iš kitų Baltijos šalių ženkliai augs.
Neabejotinai tai taps impulsu tiek pačiam miestui, tiek ir Kauno regionui maksimaliai išnaudoti galimybes tapti turistų traukos centru, – kalba „LTG Infra“ generalinis direktorius Vytis Žalimas. – Tad ir projektuotojams keliamas uždavinys suprojektuoti stoties teritoriją taip, kad stoties pajėgumai ilgalaikėje perspektyvoje turėtų erdvės augti, o keleiviams būtų sudarytos sąlygos patogiai keliauti.“
Siekiant padidinti traukinių eismo pralaidumą bus projektuojamas naujas tiltas per Nemuną – jį numatoma statyti šalia esamo Kauno Žaliojo geležinkelio tilto. „Ardanuy Ingenieria“ taip pat projektuos „Rail Baltica“ geležinkeliui pritaikytus atvykimo-išvykimo kelius, peronus. Įmonė parengs ir rekonstravimo darbų projektus – ketinama atnaujinti dabartinius pėsčiųjų viadukus virš stoties bei požeminę pėsčiųjų perėją, skirtą patekti į peronus.
Didžioji projektavimo darbų dalis bus atlikta esamos Kauno stoties teritorijoje. Numatoma, kad statybos darbai prasidės kai tik bus parengtas Kauno geležinkelio stoties ir jos prieigų techninis darbo projektas bei gautas statybą leidžiantis dokumentas.