Beveik penkiolika metų keleiviai ir kroviniai DFDS keltais buvo plukdomi iš Tarptautinės jūrų perkėlos pietinėje uosto dalyje, Perkėlos gatvėje. Praėjusiais metais keltai Švedijos, Karlshamno, kryptimi perkelti į Centrinį Klaipėdos terminalą.
O į Kylį keleiviai buvo plukdomi ir toliau iš Tarptautinės jūrų perkėlos. „Dirbti per du terminalus nėra racionalu – nei „DFDS“, nei mūsų partneriams. Dabar svarbu sureguliuoti procesą taip, kad nebūtų jokių eilių prie terminalo, nes tai reikštų, kad mašinų eilė nusidriektų ir mieste. Reikia procesą sureguliuoti taip, kad viskas vyktų labai greitai, o mašinos, išsyk po registracijos, važiuotų į keltą“, – teigė „DFDS Seaways“ Komunikacijų ir ryšių su visuomene vadovas Baltijos šalims Vaidas Klumbys.
Į Kylį keleiviai iš Centrinio Klaipėdos terminalo būtų plukdomi nuo kitų metų antrojo trečiojo ketvirčio.
Tiesa, dar šią žiemą ketinama laikinai sukeisti Kylio ir Karlshamno kryptis. Į Švediją šaltuoju sezonu būtų keliama iš Perkėlos gatvės, nes Kylio linija – aktyvesnė.