Maršrutas Klaipėda–Šilutė nebekursuoja daugiau nei dešimtmetį – tuomet, bendrovės tikinimu, traukinių eismas tarp šių miestų nutrauktas dėl geležinkelio viaduko remonto, tačiau baigus remonto darbus, atnaujintas nebuvo.
„Šiltąjį sezoną pristatytas maršrutas bus visiškai naujas produktas nei buvo kadaise. Siekiame kelionės metu keleiviams suteikti maksimalų komfortą, todėl maršrutu važiuos šiuolaikiški, patogias sėdimas vietas turintys traukiniai, kuriuose bus galimybė vežtis dviračius ar keliauti su augintiniais“, – antradienį žiniasklaidai išplatintame pranešime cituojamas „Lietuvos geležinkelių“ generalinio direktoriaus pavaduotojas, Keleivių vežimo direkcijos direktorius Linas Baužys.
Pasak L.Baužio, priimant sprendimą dėl maršruto atnaujinimo atsižvelgta ir į tai, kad automobilių kelio ruožas Klaipėda–Šilutė yra itin avaringas, todėl esą siekta regiono gyventojams pasiūlyti keliavimo alternatyvą – saugias keliones šiuolaikiškais traukiniais. Bilieto kaina vykstant iš uostamiesčio iki Šilutės turėtų siekti 4 eurus.
„Matome keleivių potencialą, tad jau nuo sausio ieškojome sprendimų, kaip galėtume keleiviams pasiūlyti patogias ir greitas keliones traukiniais“, – teigia L.Baužys.
Traukiniai Klaipėda–Šilutė–Klaipėda, anot „Lietuvos geležinkelių“, kursuos kasdien, o visa kelionė truks mažiau nei valandą: „Rytais keleiviai iš Šilutės Klaipėdą pasieks gerokai greičiau nei važiuodami autobusu ar automobiliu bei stovėdami kamštyje prie Jakų žiedo, o vakarais grįš greičiau.“
„Šiuo metu vyksta pasiruošimo darbai: prieš paleidžiant eismą, maršrute turi būti pritaikyti peronai, leisiantys keleiviams patogiai įlipti ir išlipti iš traukinių, kai kuriose stotelėse – įrengtos laikinos įlaipinimo/išlaipinimo vietos“, – rašoma pranešime žiniasklaidai.
Šią vasarą valstybinė įmonė taip pat žada atnaujinti pernai kursavusį Pajūrio ekspresą – jungtinis „Lietuvos geležinkelių“ maršrutas Vilnius–Nida ir Vilnius–Palanga – savaitgaliais keleivius iš sostinės veš į pajūrio kurortus.