Keltų laivybai – optimistinės prognozės

Šiais metais tarp Olandijos Roterdamo ir Jungtinės Karalystės Birmingamo uostų pradėjęs plaukioti vienas didžiausių bendrovės „DFDS Seaways“ keltų „Gardenia Seaways“ bus ne paskutinis, kuriame dirba lietuviška įgula. Kaip rašo „Lietuvos žinios“, netrukus maršrutą papildys dar vienas šio tipo keltas, pavadintas „Tulip Seaways“, kur tilps 4 tūkst. metrų ilgio krovinių eilė.
„DFDS Seaways“ bendrovės keltais per pirmus 7 šių metų mėnesius persikelė 123 tūkst. keleivių.
„DFDS Seaways“ keltas / A.Jašinskienės/15min.lt nuotr.

Tai bus dvyliktas keltas kompanijos laivyne, kuriame dirba Lietuvos jūrininkai. Šiuo metu iš 11-os „DFDS Seaways“ – valdomų keltų trys yra ro-ro tipo laivai kroviniams ant ratų gabenti, o kiti – ro-pax, galintys gabenti krovinius ir keleivius.

Vienas pagrindinių konkurentų keleivius gabenantiems keltams – pigių skrydžių bendrovės. Tačiau prognozuojama, kad brangstant lėktuvų bilietams kelionės keltais gali įgyti didesnį populiarumą, o jūrų prekybos taip pat laukia pakilimas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis