Kinų „uberis“ „Didi Chuxing“ pritraukė 500 mln. JAV dolerių investiciją

Kinijos pavėžėjimo paslaugų milžinas „Didi Chuxing“ pritraukė 500 mln. JAV dolerių investiciją iš „Booking.com“ savininko „Booking Holdings“. Pagal susitarimą įmonės savo paslaugas siūlys viena kitos platformose, sakoma antradienį paskelbtame pranešime.
„Didi Chuxing“
„Didi Chuxing“ / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.
Temos: 2 Kinija Investicijos

Įmonių partnerystė leis „Booking“ kelionių antrinių įmonių – „Kayak“, „Priceline“ ir „Agoda“ – naudotojams išsikviesti automobilius, o „Didi“ klientai galės užsisakinėti viešbučių kambarius bei gauti kitas paslaugas.

„Didi“ anksčiau Kinijoje nuožmiai konkuravo su „Uber“, o ši konkurencija baigėsi tuo, kad „Uber“ 2016 metais „Didi“ pardavė savo verslą šalyje.

Nepaisant šio sandorio ir „Uber“ pasitraukimo iš Kinijos, bendrovės toliau konkuruoja kitose rinkose.

Praėjusį mėnesį vienu vertingiausių Azijos startuolių laikoma „Didi“ įžengė į Australijos rinką, anksčiau bendrovė paslaugas teikti pradėjo Japonijoje ir Brazilijoje.

Savo ruožtu „Uber“ atsitraukė iš Pietryčių Azijos, savo verslą regione kovo mėnesį pardavusi Singapūre įsikūrusiam konkurentui „Grab“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų