Keleivių ir krovinių terminalo direktorius Benediktas Petrauskas kreipėsi į Klaipėdos miesto savivaldybės administraciją nurodydamas keturias alternatyvias vietas, kaip iš Minijos gatvės įvažiuoti į terminalą.
Beveik 200 mln. Lt kainuosiantis terminalas ir pirsas laivams švartuotis statomi itin sparčiai. Beveik 112 mln. Lt pirso statybai skyrė Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija. Jau rugpjūtį ketinama užbaigti pirsą, terminalas ims funkcionuoti rudeniop.
„Terminalas, aikštelės ir pirsas statomas daugelio rangovų, todėl projektai bus baigiami vienas po kito. Esame priversti galvoti, kaip naudosime terminalą neturėdami sankryžos. Be šios sankryžos negalėsime veikti visu pajėgumu“, – apgailestavo B.Petrauskas.
Pasak jo, jau vyksta intensyvios derybos su operatoriais, kurie rūpintųsi laivų įplaukimu į Klaipėdą. Tačiau, kokios tai kompanijos – neatskleidžiama. Žinoma, kad kitą liepą keturi kruiziniai laivai švartuosis naujame terminale.
Anot Klaipėdos mero Vytauto Grubliausko, Baltijos prospekto ir Minijos gatvės sankryžos rekonstrukcijos projektas nėra įšalęs. Viliamasi, kad ši sankryža bus rekonstruota iki 2015 m.
„Kol rekonstrukcija nepradėta, turime ieškoti laikinų sprendimo būdų. Žinoma, tai kas laikina, neturi tapti pastovu“, – aiškino meras.