Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos ekonomikos ir finansų direktorius Martynas Armonaitis dienraščiui sakė, jog Iš 2007-2013 metų finansavimo programos buvo gauta 49,6 mln. eurų paramos, o 2014-2021 metų finansavimo laikotarpiui uosto direkcija suplanavo investicinių projektų, kurių bendra vertė siekia per 556 mln. eurų. Iš jų 270 mln. eurų tikimasi gauti iš ES fondų.
„Už šias lėšas būtų įgyvendinama keletas skirtingų projektų. Reikės ne tik iki 16,5-17 metrų gilinti patį laivybos kanalą, jį platinti, bet ir tobulinti uosto vartus – pasukti išorinę laivybos kanalo dalį ir padaryti jį tiesesnį. Planuojama rekonstruoti šiaurinį ir pietinį molus, kai kuriose vietose sutvirtinti Kuršių nerijos šlaitą, iki 14,5 metrų pagilinti Malkų įlanką. Neužtenka išgilinti kanalo, reikia didelio gylio ir prie krantinių. Laivai pasaulyje kasmet didėja ir toliau didės. Neturime pasirinkimo, privalome prisitaikyti prie laivybos pokyčių, nes jei nesugebėsime priimti šiuolaikinių laivų, nebūsime patrauklūs ir galime prarasti krovinius“, – sakė M.Armonaitis.