Klaipėdos uostas užsitikrino lyderio poziciją Baltijos šalyse

Laikmečio iššūkiai Klaipėdos uostui nesutrukdė užtikrinti savo konkurencingumo Baltijos jūros rinkoje: patikslintais duomenimis, Klaipėdos jūrų uostas 2020 m. perkrovė 47,8 mln. tonų krovinių. Tap ne tik pasiekė geriausią rezultatą per visą uosto istoriją, bet ir reikšmingai padidino atotrūkį su kaimyniniais uostais bei yra vienas iš nedaugelio Baltijos jūros rytinės pakrantės uostų, fiksavusių prieaugį.
Klaipėdos uostas
Klaipėdos uostas / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

„Klaipėdos jūrų uostas itin sėkmingai įveikė iššūkių nestokojusius metus. Be abejo, mūsų uosto stiprybė – krovinių diversifikacija, o kitas svarbus veiksnys – ilgalaikis ir nuolatinis investavimas į uosto infrastruktūrą ir į terminalų technologinį vystymą. Tačiau šie puikūs rezultatai rodo, kad privalome žiūrėti toliaregiškai ir kryptingai judėti į priekį, nes atotrūkis su kaimynais verčia mąstyti apie dar labiau aštrėsiančią konkurenciją“, – teigė Algis Latakas, Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius.

Tad, anot A. Latako, uostas turi būti vystomas ir plėtojamas, kad atitiktų besikeičiančios rinkos poreikius, infrastruktūrą būtina orientuoti į uosto pralaidumo ir dar didesnio laivybos saugumo didinimą.

Pernai Klaipėdos uoste net keturiose krovinių kategorijose pasiektas geriausias visų laikų rezultatas – didžiausias augimas fiksuotas trąšų, grūdų, ro-ro, suskystintųjų gamtinių dujų segmentuose.

2020 m. sausio–gruodžio mėn. į Klaipėdos uostą atplaukė 6 453 laivai, tai 4,8 proc. mažiau nei užpernai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų