„Klaipėdos jūrų uostas itin sėkmingai įveikė iššūkių nestokojusius metus. Be abejo, mūsų uosto stiprybė – krovinių diversifikacija, o kitas svarbus veiksnys – ilgalaikis ir nuolatinis investavimas į uosto infrastruktūrą ir į terminalų technologinį vystymą. Tačiau šie puikūs rezultatai rodo, kad privalome žiūrėti toliaregiškai ir kryptingai judėti į priekį, nes atotrūkis su kaimynais verčia mąstyti apie dar labiau aštrėsiančią konkurenciją“, – teigė Algis Latakas, Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius.
Tad, anot A. Latako, uostas turi būti vystomas ir plėtojamas, kad atitiktų besikeičiančios rinkos poreikius, infrastruktūrą būtina orientuoti į uosto pralaidumo ir dar didesnio laivybos saugumo didinimą.
Pernai Klaipėdos uoste net keturiose krovinių kategorijose pasiektas geriausias visų laikų rezultatas – didžiausias augimas fiksuotas trąšų, grūdų, ro-ro, suskystintųjų gamtinių dujų segmentuose.
2020 m. sausio–gruodžio mėn. į Klaipėdos uostą atplaukė 6 453 laivai, tai 4,8 proc. mažiau nei užpernai.