Iki šiol didžiausios metų investicijos buvo įgyvendintos 2008-aisiais ir siekė 166 mln. litų.
Faktiškai įgyvendintos investicijos per pastaruosius 5 metus (be PVM):
2008 m. – 166,011 mln. Lt;
2009 m. – 64,011 mln. Lt;
2010 m. – 70,055 mln. Lt;
2011 m. – 123,824 mln. Lt;
2012 m. – 108,227 mln. Lt;
2013 m. – 310,817 mln. Lt (planuojamos) – iš jų 269,356 mln. Lt jau investuota per I-III ketvirtį (t. y. per 9 šių metų mėnesius).
Šiais metais Klaipėdos valstybinis jūrų uostas planuoja perkrauti per 34 mln. t krovinių. Rekordiniais metais – 2011-aisiais – buvo perkrauta 36,6 mln. t.
2013–2015 m. laikotarpiu planuojama investuoti 467 mln. Lt be PVM. Daugiau kaip du kartus didesnes sumas kiekvienais metais uosto plėtrai skiria ir privačios uosto kompanijos. Jų indėlis į uosto plėtrą, tiesioginiai ryšiai su krovinių savininkais ir siuntėjais bei konkurencingi krovos darbų tarifai užtikrina tolygią, sinerginę ir efektyvią uosto plėtrą.
Uosto direkcijos pajamos, gaunamos iš uosto rinkliavų ir uosto žemės nuomos, sudaro daugiau kaip 160 mln. litų kasmet. Visas Uosto direkcijos uždirbtas pelnas, taip pat ES paramos fondų ir bankų paskolos, sudaro bendrą valstybinio finansavimo dalį, kuri skiriama uosto infrastruktūrai, privažiuojamiesiems keliams ir geležinkeliams vystyti, uosto akvatorijai gilinti, uosto saugumo priemonėms diegti, Uosto direkcijos veiklai užtikrinti.
Uostas nuolat investuoja į miesto bei jo gyventojų gerovę kasmet skirdamas 5–8 mln. litų Klaipėdos miesto keliams tiesti ir rekonstruoti bei socialiniams projektams finansuoti.