„Vakarų laivų gamyklos įmonių grupė – stiprus tarptautinės laivų statybos ir remonto rinkos žaidėjas, vienas didžiausių miesto darbdavių, todėl suteiktos naujos galimybės itin svarbios šalies jūrinės inžinerijos pramonei ir regiono ekonomikos gyvybingumui“, – sakė Algis Latakas, Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius.
Kad Malkų įlankoje dirbanti laivų remonto ir statybos įmonė galėtų priimti didesnius laivus, buvo iškasta nauja dokų duobė, rekonstruotos 137A–139 krantinės, vienoje iš dokų duobių nustatyta maksimali 18 m grimzlė. Šiuo metu Vakarų laivų gamyklos dokų rikiuotėje – trys dokai, skirti remontuoti „Panamax“, „Postpanamax“ ir „Aframax“ tipo laivus. Planuojama, kad, sutvarkius infrastruktūrą ir pradėjus naudoti visus tris dokus, bendrovės pajėgumai išaugs kelis kartus.
„Šių krantinių rekonstrukcija yra logiška Malkų įlankos infrastruktūros išvystymo projekto tąsa ir neišvengiama, siekiant remontui priimti „Panamax“, „Post-Panamax“ ir „Aframax“ tipo laivus. Džiaugiamės, jog įgyvendinami pokyčiai atvers naujas galimybes prišvartuoti bei remontuoti didelio tonažo laivus prie krantinės. Iki šiol to padaryti neturėjome galimybės, kadangi pirsai, kuriais naudojamės, per daugelį metų susidėvėjo, nebeatitinka didelių tonažo laivų parametrų. Tikime, kad, užbaigus rekonstrukcijos darbus, galėsime dirbti efektyviau, našiau, padidinti darbų mastą, maksimaliai išnaudoti turimos technikos pajėgumus, bus kuriamos naujos darbo vietos ir pridėtinė vertė įmonei, miestui, uostui“, – teigė Vakarų laivų gamyklos įmonių grupės generalinis direktorius Arnoldas Šileika.
Per 2020 metus Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija į uosto infrastruktūrą planuoja įvykdyti investicijų už 50 mln. eurų. Iki gruodžio pradžios buvo investuota apie 48 mln. eurų.