„Projektas gan sudėtingas, turės būti iškasta apie 2,2 mln. kubinių metrų grunto ir išvežta. Sąlygos darbui labai sudėtingos ir vėjo, bangavimo požiūriu, kadangi negali būti nutraukta laivyba“, – spaudos konferencijoje ketvirtadienį sakė A.Latakas.
Anot jo, nuo šiaurinės Klaipėdos uosto dalies iki Malkų įlankos pagilinus kanalą nuo 14,5 iki 15 metrų, o leistiną laivų grimzlę – iki 13,8 metro, sumažės ir laivybos intensyvumas – trumpės krovinių gabenimo laikas, mažės oro tarša, laivyba bus saugesnė.
„Šiandien yra dauguma atvejų, kai laivai turi švartuotis šiaurinėje dalyje, pasikrauti arba iš viso išeiti į jūrą nepilnai pakrauti. Šita problema išlieka ir Klaipėdos uostas ją turi išspręsti“, – pridūrė A.Latakas.
Pasak jo, sutartis su bendrove pasirašyta gruodžio pabaigoje, o darbus įmonė baigs iki šių metų rudens. Europos Sąjunga finansuos 85 proc. darbų.
„Rohde Nielsen“ 2011–2013 metais yra valiusi Klaipėdos uosto akvatorijos dugną, gilinusi uosto įplauką ir kanalą.