„Visa krova susiveda į tai, kad tas pirmojo ketvirčio kritimas yra 18 procentų, jisai praktiškai yra dėl to, kad, jeigu mažiau krauta apie 1,7 milijono tonų krovinio, tai apie 1,6 milijono yra trąšos, visas tas netekimas yra dėl trąšų“, – antradienį Klaipėdoje žurnalistams sakė A. Latakas.
2022 metų pirmąjį ketvirtį uosto krova siekė 9,7 mln. tonų – 13,7 proc. mažiau nei 2021 metais.
A. Latakas sako, jog dabartinė situacija nėra tokia, dėl kurios reikėtų pesimistiškai žiūrėti į ateitį.
„Aišku, gaila, – ro-ro kroviniai šiek tiek krenta, kiti pervežimai, bet nėra ši situacija tokia, kuri leistų labai pesimistiškai žiūrėti į ateitį ir galvoti, kad situacija nepasikeis“, – spaudos konferencijoje sakė Klaipėdoje uosto vadovas.
Anot jo, kai kurių krovinių uoste augo – krauta daugiau standartizuotų konteinerių (TEU), dujų, naftos ir žemės ūkio produktų.
„Yra dalis krovinių, kurie augo uoste – tie patys konteineriai, 125 procentais daugiau krauta skaičiuojant TEU, dujos, naftos produktai, žemės ūkio produktai“, – teigė A. Latakas.
Klaipėdos terminalo įmonių grupei priklausantis Klaipėdos konteinerių terminalas (KKT) antradienį paskelbė, kad per tris šių metų mėnesius perkrovė daugiau nei 114 tūkst. TEU konteinerių, arba 17 proc. daugiau nei pernai, tačiau dalis iš jų yra tušti, nes mažėja iš Lietuvos eksportuojamų prekių.