Klaipėdos uosto paslaugas labai gerai vertina didžioji dauguma jo naudotojų

Krovinio savininkas, pasirinkdamas uostą, per kurį bus gabenamas jo krovinys, vertina ne tik uosto geografinę padėtį, infrastruktūros išvystymo mastus ar aptarnaujamos rinkos dydį, bet ir uoste teikiamų paslaugų kokybę. Kaip ir bet kuris kitas pasaulio uostas, Klaipėdos uostas, siekdamas konkuruoti su kitais, uoste teikiamų paslaugų kokybei skiria ypatingą dėmesį. Praėjusiais metais uosto naudotojai Klaipėdos uoste teikiamas paslaugas įvertino labai gerai ir nurodė, kad vienintelį Lietuvos jūrų uostą rekomenduotų kitiems.
Klaipėdos konteinerių terminalas
Klaipėdos uostas / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

„Kiekvienas uosto naudotojas kartu yra ir mūsų partneris, padedantis mums augti ir tobulėti. Mums labai svarbu žinoti uosto naudotojų poreikius, jų lūkesčius, identifikuoti problemines vietas, jeigu tokių yra. Tik surinkę visą šią informaciją, galime tobulėti, siekiant ir toliau užtikrinti Klaipėdos uosto konkurencingumą“, – sako Uosto direkcijos vadovas Algis Latakas.
2021-aisiais atliktas klientų pasitenkinimo tyrimas (NPS – Net Promoter Score), kuriame savo nuomonę apie Klaipėdos uoste teikiamas paslaugas išsakė laivų kapitonai, ekspeditoriai ir agentai, parodė, kad pasitenkinimas Klaipėdos uoste teikiamomis paslaugomis siekia 69 procentus.

Tyrime dalyvavę laivų agentai ir ekspeditoriai vertino uoste veikiančias skaitmenines sistemas, uosto infrastruktūrą, pasirengimą priimti laivus, uosto reputaciją, darbų greitį, laivybos linijų kiekį, kontroliuojančių institucijų darbą ir kt. Kapitonų paprašyta įvertinti locmanų darbą, švartavimo procesus, krovos greitį, agentų ir kontroliuojančių institucijų darbą. Kaip stipriausios sritys, kapitonų nuomone, buvo įvertintos – locmanų kompetencija, Laivų eismo tarnybos paslaugos, švartavimo darbai. Net 77 procentai tyrime dalyvavusių laivų kapitonų pažymėjo, kad Klaipėdos uostą rekomenduoja kaip aukštos paslaugų kokybės uostą.

NPS (Net Promoter Score) rodiklis bei jo metodika leidžia išmatuoti uosto paslaugų kokybę per tam tikrą laikotarpį bei kasmet siekti vis aukštesnių rezultatų. Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija klientų pasitenkinimo rodiklį matuoja nuo 2018 m.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis