„Kiekvienas uosto naudotojas kartu yra ir mūsų partneris, padedantis mums augti ir tobulėti. Mums labai svarbu žinoti uosto naudotojų poreikius, jų lūkesčius, identifikuoti problemines vietas, jeigu tokių yra. Tik surinkę visą šią informaciją, galime tobulėti, siekiant ir toliau užtikrinti Klaipėdos uosto konkurencingumą“, – sako Uosto direkcijos vadovas Algis Latakas.
2021-aisiais atliktas klientų pasitenkinimo tyrimas (NPS – Net Promoter Score), kuriame savo nuomonę apie Klaipėdos uoste teikiamas paslaugas išsakė laivų kapitonai, ekspeditoriai ir agentai, parodė, kad pasitenkinimas Klaipėdos uoste teikiamomis paslaugomis siekia 69 procentus.
Tyrime dalyvavę laivų agentai ir ekspeditoriai vertino uoste veikiančias skaitmenines sistemas, uosto infrastruktūrą, pasirengimą priimti laivus, uosto reputaciją, darbų greitį, laivybos linijų kiekį, kontroliuojančių institucijų darbą ir kt. Kapitonų paprašyta įvertinti locmanų darbą, švartavimo procesus, krovos greitį, agentų ir kontroliuojančių institucijų darbą. Kaip stipriausios sritys, kapitonų nuomone, buvo įvertintos – locmanų kompetencija, Laivų eismo tarnybos paslaugos, švartavimo darbai. Net 77 procentai tyrime dalyvavusių laivų kapitonų pažymėjo, kad Klaipėdos uostą rekomenduoja kaip aukštos paslaugų kokybės uostą.
NPS (Net Promoter Score) rodiklis bei jo metodika leidžia išmatuoti uosto paslaugų kokybę per tam tikrą laikotarpį bei kasmet siekti vis aukštesnių rezultatų. Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija klientų pasitenkinimo rodiklį matuoja nuo 2018 m.